کد خبر : 1641424 | 13 مهر 1398 ساعت 14:09 | 108.3K بازدید | 0 دیدگاه

90 دقیقه علیه دروازه بان ماشین سازی

قرار هواداران خشمگین نساجی با لک: وایسا بیرون!

دروازه‌بان ماشین‌سازی روز عجیبی را در قائم‌شهر پشت سر گذاشت و بازی متفاوتی را مقابل تیم سابق‌اش تجربه کرد.

قرار هواداران خشمگین نساجی با لک: وایسا بیرون!

 

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک سال گذشته از فولاد به نساجی مازندران رفت و یک فصل زیر نظر جواد نکونام و مجید جلالی کار کرد که عملکرد خوب او در این تیم موجب شده بود در بین هواداران این تیم نیز محبوب شود ولی او قبل از شروع فصل ۹۹-۹۸ و در حالی که منتظر پیشنهاد نساجی بود، به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه و مشکلات مالی فراوان نساجی، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

 

لک فصل جدید را با ماشین‌سازی تبریز آغاز کرد و تنها پس از گذشت ۶ هفته از لیگ برتر دوباره به قائم‌شهر بازگشت تا برابر نساجی و تیم فصل گذشته خود قرار بگیرد که حضور دوباره‌اش در ورزشگاه شهید وطنی اتفاقات متفاوتی را به همراه داشت.

 

تماشاگران قائم‌شهری که دیروز حضور پُرشوری در ورزشگاه شهید وطنی داشتند، قبل از شروع مسابقه حامد لک را تشویق کردند و او نیز به سمت هواداران رفت ولی در جریان مسابقه پس از مصدومیت‌های پیاپی و بر زمین افتادن‌های این دروازه‌بان، تعدادی از تماشاگران که پشت سر او نشسته بودند، شروع به سر دادن شعار علیه او کردند.

 

 

 

 

لک که در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس به دلیل برخورد با محمدحسین کنعانی‌زادگان مصدوم شده و هفته قبل در هیچ یک از تمرینات ماشین‌سازی شرکت نکرده بود، با تصمیم رسول خطیبی و به دلیل حساسیت بازی دیدار با نساجی مازندران، در ترکیب ماشین‌سازی قرار گرفت و بخاطر آسیب‌دیدگی‌های قبلی، دو بار در نیمه اول مسابقه با نساجی روی زمین افتاد.

 

تنش‌های ایجاد شده توسط برخی از تماشاگران نساجی که پشت دروازه لک بودند، در دقیقه ۴۴ با پرتاب یک بطری به سمت او شروع شد و لحظاتی بعد هم در جریان مسابقه و پس از اعلام شدن کرنر، یک شیء دیگر به طرف این دروازه‌بان آمد که البته برخلاف سری قبل، بازی به جریان افتاد.

 

فحاشی‌های جمعی از تماشاگران نساجی مازندران در نیمه دوم علیه حامد لک شدیدتر شد، اما واکنش او را به همراه نداشت و این دروازه‌بان تنها دست‌های خود را پشت گوش‌های خود قرار داد تا به این شکل به شعارها و توهین‌هایی که می‌شنود، واکنش نشان دهد.

 

 

محمدرضا اکبریان، داور مسابقه در دقیقه ۷۹ بر زمین افتادن‌های حامد لک را اتلاف وقت تشخیص داد و به او کارت زرد نشان داد، اما این اخطار پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه تبدیل به اخراج شد!

 

 

در زمان خروج بازیکنان از زمین، علی شجاعی مقابل تماشاگران نساجی حرفی به حامد لک می‌زند که او را عصبانی می‌کند و موجب درگیری دو بازیکن که هم‌بازیان فصل گذشته بودند، می‌شود.

 

مجادله‌های شجاعی و لک در زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی که فحاشی تعداد زیادی از تماشاگران را نیز به دروازه‌بان نساجی به همراه داشته، موجب می‌شود تا محمدرضا اکبریان داور مسابقه قبل از رفتن تیم‌ها به رختکن، به سمت دو بازیکن برود و یک اخطار به هر دو نفر بدهد که حامد لک به دلیل گرفتن کارت زرد دوم، اخراج می‌شود.

 

اما این اتفاق به همین جا ختم نشد و تعدادی از تماشاگران نساجی تا حدود ۱۵ دقیقه پس از پایان مسابقه در ورودی تونل ورزشگاه منتظر حامد لک بودند تا با او درگیر شوند، اما این دروازه‌بان با تصمیم مسؤولان انتظامی در زمین مسابقه ماند و با همراهی نیروهای امنیتی و حراست به رختکن رفت.

عکس‌ها از: معین نادری

 

 

 

 

دیدگاه‌ها