کد خبر : 1641431 | 13 مهر 1398 ساعت 14:30 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با تی ان تی

تمجید بی سابقه گواردیولا از مدعی جانشینی والورده

پپ گواردیولا در مصاحبه با شبکه تی ان تی اسپورتس آرژانتین به تمجید از مارسلو گایاردو سرمربی ریورپلاته پرداخت و او را یکی از سه مربی برتر دنیا خواند.

تمجید بی سابقه گواردیولا از مدعی جانشینی والورده

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که تی ان تی اسپورتس خبر از علاقه بارسلونا برای همکاری با مارسلو گایاردو داد و عنوان کرد که در صورت عدم نتیجه گیری ارنستو والورده، اخراج او حتمی است و گایاردو گزینه اول جانشینی او محسوب می شود. این خبر از سوی بارسلونا تکذیب شد ولی در آرژانتین مصرند که بارسا به عقد قرارداد با گایاردو مشتاق است.

 

 

1440469

 

 

نکته جالب اما تمجید بی سابقه پپ گواردیولا سرمربی حال حاضر سیتی و سابق بارسلونا از گایاردو بود. او به تی ان تی گفت:« کاری که گایاردو در ریورپلاته انجام داده، باورنکردنی است. از حیث نتیجه گیری و شکل فوتبال، او توانسته تیمش را در طول سال های اخیر باثبات نگاه دارد؛ با وجود اینکه هر سال بازیکنان بزرگش را از دست داده است. امیدوارم روزی بتوانم برابر تیم تحت هدایت او قرار بگیرم و معتقدم چالش فوق العاده ای خواهد بود.»

 

 

Pep Guardiola, en su gloriosa trayectoria por el Barcelona de Messi. (Foto: AP).

 

 

پپ در ادامه گفت:« چیزهایی هستند که برای شان توضیحی پیدا نمی کنم. مثلا گایاردو باید در میان سه نامزد نهایی بهترین مربی سال فیفا قرار می گرفت ولی اینگونه نشد. از نظر من او شایسته کسب جایزه بهترین مربی سال هم بود. متاسفم که فوتبال آمریکای جنوبی در این انتخابات نادیده گرفته می شود و تنها به مربیان شاغل در اروپا اهمیت داده می شود. او نه یک سال که در چند سال متوالی توانسته تیمش را در بالاترین سطح حفظ کند و هر سال عناوین قهرمانی را برای ریور به ارمغان آورده است.»

 

لازم به ذکر است که مسی در انتخاب بهترین مربی سال به گایاردو به عنوان گزینه سوم خود رای داده بود. گایاردو در 4 سال اخیر که هدایت ریور را برعهده دارد، توانسته این تیم را دو بار قهرمان جام لیبرتادورس کند و به پرافتخارترین مربی تاریخ ریورپلاته تبدیل شده است. تیم او چهارشنبه شب با برتری 2-0 بر بوکاجونیورز در نیمه نهایی لیبرتادورس، در آستانه صعودی دیگر به فینال این رقابت ها قرار دارد.

 

 

El Muñeco Gallardo recibió un tremendo elogio de Guardiola.(Foto: Marcelo Carroll).

 

 

 

دیدگاه‌ها