کد خبر : 1641441 | 13 مهر 1398 ساعت 15:06 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیکولو بارلا

حاضرم تا پای جان برای کونته بجنگم

نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر، در مصاحبه ای اعلام کرد که حاضر است هر کاری برای آنتونیو کونته انجام دهد و تا پای جان برای او بجنگد.

حاضرم تا پای جان برای کونته بجنگم

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو بارلا،هافبک 22 ساله و ایتالیایی اینتر، طی هفته های اخیر درخشش ویژه ای در ترکیب نراتزوری داشته است. بارلا از آن دسته بازیکنانی است که آنتونیو کونته اعتقاد خاصی به او  دارد و روی او برای فصل جدید حساب ویژه ای باز می کند.

 

 

1439795

 


بارلا در آستانه دیدار حساس مقابل یوونتوس در سری آ مصاحبه ای در مورد وضعیت اینتر انجام داد.او ابتدا صحبت های خود را با تمجید از آنتونیو کونته آغاز کرد و گفت:"تفکر کونته با مربیان دیگر تفاوت زیادی دارد. من آماده ام تا پای جان برای کونته بجنگم و سایر بازیکنان نیز قطعا با من هم عقیده هستند. این موضوعی است که تفاوت او با سایر مربیان را رقم زده است. طریقه تلاش تیم های کونته را تماشا کرده اید؟ این موضوع تنها مربوط به آمادگی بدنی نمی شود بلکه به خاطر ذهنیتی است که او برای ما به وجود آورده است."


بارلا در ادامه پیرامون شکست اینتر مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت:" درک این شکست واقعا سخت بود. به نظر من داوری تاثیر زیادی در شکست ما داشت. ما در آن بازی نشان دادیم که چه توانایی هایی داریم. حدود 70 دقیقه مقابل بهترین تیم دنیا برتر میدان بودیم و این موضوع قطعا به ما در آینده کمک خواهد کرد."

 

 

1440475

 


او در ادامه در مورد رقابت حساس روز یکشنبه اینتر مقابل یوونتوس گفت:" تنها تفاوت اینتر و یوونتوس اختلاف تجربه بین ما و آن هاست. بازیکنان یووه مدتی طولانی است که در کنار یکدیگر بازی می کنند و هماهنگی بیشتری دارند.  آنتونیو کونته با تمریناتی که برای ما طراحی کرده باعث شده که به سطح یوونتوس نزدیک باشیم. یووه فصل گذشته با اختلاف 21 امتیازی به مقام قهرمانی رسید و ما انگیزه های فراوانی برای کم کردن اختلاف با آن ها داریم."

دیدگاه‌ها