کد خبر : 1641273 | 12 مهر 1398 ساعت 21:36 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

پر درآمدترین بازی تاریخ سری آ؛

رکوردشکنی تاریخی دیدار حساس اینتر- یوونتوس

گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی اعلام کرد که بازی روز یک شنبه اینتر و یوونتوس به پر درآمدترین بازی تاریخ رقابت های سری آ تبدیل خواهد شد.

رکوردشکنی تاریخی دیدار حساس اینتر- یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و یونتوس روز یک شنبه در حساس ترین بازی این هفته سری آ و حتی اروپا به مصاف هم می روند. اینتر هم اکنون با کسب هجده امتیاز در صدر جدول قرار دارد و یوونتوس تنها با دو امتیاز کم تر، اصلی ترین تعقیب کننده نراتزوری است. این جدال حساس برای تماشاگران دو تیم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است‌. در همین رابطه امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی به درآمدزایی فوق العاده این بازی اشاره کرده است. 

 

1440232


گاتزتا در این گزارش خود عنوان کرده: " تمام بلیط های بازی اینتر و یوونتوس به فروش رفته است و سن سیرو در روز شنبه کاملا پر خواهد بود و پیش بینی می شود جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کنند. درآمدزایی این رقابت حساس چیزی نزدیک به ۶.۵ میلیون یورو خواهد بود، اتفاقی که در تاریخ سری آ یک رکورد محسوب می شود.


همچنین تماشاگرانی با بیش از ۱۰۰ ملیت مختلف در ورزشگاه حضور خواهند داشت و ۱۵۰۰۰ بلیط نیز توسط تماشاگرانی خریداری شده است که خارج از ایتالیا زندگی می کنند. در این بازی ۴۰ گوینده از رسانه های مختلف در ورزشگاه حضور می یابند و ۲۰۰ کشور نیز این بازی را به شکل زنده پخش می کنند. دو تیم اینتر و یوونتوس یک شنبه از ساعت ۲۲:۱۵ با قضاوت جان لوکا روکی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها