کد خبر : 1641448 | 13 مهر 1398 ساعت 15:25 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: به بازیکنان نفت افتخار می‌کنم

کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید که بازی سختی را برابر پیکان پیروز شده‌اند و روحیه بالای تیمی و نترسیدن از تیم‌های دیگر باعث شد تا این‌گونه نتیجه بگیرند.

طیبی: به بازیکنان نفت افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، محمد طیبی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره بازی با پیکان گفت: بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت‌های زیادی دو تیم داشتند و متاسفانه دو بار عقب افتادیم اما تلاش زیادی کردیم تا به بازی برگردیم و خدا را شکر صادق آن توپ را گل کرد تا سه امتیاز شیرین را با خود به خوزستان بیاوریم.


وی در ادامه نیز افزود: بعد از پنج بازی سخت و طاقت‌فرسا، نوبت برد بود. واقعا به این بازیکنان و این تیم افتخار می‌کنم، آنها غیرت کردند و برای اسم خوزستان و مسجدسلیمان تلاش مضاعفی کردند، دستشان درد نکند. البته آقای تارتار و کادر نیز نشان دادند که تیم تا چه اندازه متحول شده و جواب انتقادات ناعادلانه قبل از شروع فصل را به خوبی دادند.


وی درباره پاس گلش به سجاد جعفری گفت: این بازی سه گل زدیم، سه نفر گل زدند و سه نفر پاس گل دادند اما برد برای هیچ کدام از ما نیست، برد متعلق به همه است، ابتدا متعلق به مردم خوزستان، مسجدسلیمان، هواداران نفت و سپس به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان.

 

طیبی در انتها گفت: مردم در این شهر هیچ دلخوشی ندارند، من هر روز به کوچه‌های این شهر می‌روم و با مردم معاشرت دارم. می‌بینم که اینجا هیچ امکانات و تفریحی نیست، از وزیر نفت می‌خواهم که تجدید نظری بکنند و به فکر این مردم و همچنین هواداران نفت آبادان و پارس جنوبی باشند، انشالله که با کمک وزیر نفت و دولت مشکلات ما هم تمام بشوند، تیم ما نه ولخرجی کرده و نه ما قرارداد دلاری داریم، به ما و تیم‌های چون ما مهربانانه نگاه کنند.

دیدگاه‌ها