کد خبر : 1641449 | 13 مهر 1398 ساعت 15:27 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: پاس گل مهم نیست، خدا را شکر بردیم

فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد با تک گل حسن بیت‌سعید روی پاس فرزاد جعفری برابر شاهین به پیروزی برسد.

جعفری: پاس گل مهم نیست، خدا را شکر بردیم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد جعفری مدافع فولاد درباره بازی روز گذشته تیمشان برابر شاهین که با برد همراه شد، این چنین گفت: بازی خیلی سخت بود، هوا گرم و شرجی بود و کار هر دو تیم را سخت می‌کرد. هیچ موقعیتی در بازی به تیم حریف ندادیم و فکر می‌کنم تنها یک بار به سمت دروازه ما ضربه زدند. برای این دیدار هم قسم شده بودیم که پیروز شویم، برد می‌خواستیم و آن را به دست آوردیم.

 

وی در ادامه گفت: حس خیلی خوبی به شهر بوشهر دارم و از مردم این شهر بابت مهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم و امیدوارم آقای ویسی بتواند با این تیم نتیجه بگیرد. تیم ما هم بازیکنان با کیفیتی دارد، آقا جواد و دیگر اعضای کادر فنی در هفته مدت زیادی را صرف آنالیز و تمرینات می‌کنند تا ما بهتر بازی کنیم و بتوانیم پیروز شویم. ما 7-8 موقعیت خوب داشتیم و اگر درخشش گلر بوشهر نبود، با اختلاف پیروز می‌شدیم. تازه اول راه هستیم و بازی‌های زیادی مانده که باید در آنها پیروز شویم و هواداران را شاد کنیم.

 

وی درباره پاس گلش به حسن بیت‌سعید نیز گفت: برای من مهم نیست که پاس گل بدهم یا گل بزنم، برای من موفقیت تیمم اهمیت دارد و از اینکه برده‌ایم خوشحالم. هدف‌های بزرگی در سر دارم و انشالله با حضور آقای نکونام که تجربیات فوق‌العاده ای دارد، بتوانیم تیم قدرتمندی تشکیل بدهیم و هم اینکه از آنها به نحو احسن استفاده کنیم. جا دارد دست تمام هوادارانی که از اهواز به بوشهر آمده بودند و یا فولادی‌هایی که در بوشهر حاضر هستند و در ورزشگاه بودند را به گرمی بفشارم. ما برای فولاد جان می‌دهیم و از اینکه کنارمان هستند خوشحالیم.

دیدگاه‌ها