کد خبر : 1641464 | 13 مهر 1398 ساعت 16:20 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش پدیده لیگ یکی در تراکتور

مهدی تیکدری پدیده این فصل تیم تراکتور که فصل گذشته در مس کرمان حضور داشت، عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری‌ها در تابستان خریدهای پرتعدادی را انجام دادند اما کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که علاوه بر ستارگانی چون اسدی، فورچونه، میمبلا و مظاهری، یک خرید لیگ یکی هم در بین بازیکنان اصلی تیم تراکتور جای بگیرد. مهدی تیکدری که فصل گذشته در مس کرمان بود و در تابستان خیلی زود به تراکتور پیوست، در لیگ نوزدهم از همان ابتدا در ترکیب اصلی تی‌تی‌ها به کار گرفته شد و نکته جالب این که در پست غیر تخصصی، به عنصر اصلی تیم دنیزلی بدل گشت.

 

تیکدری که بیشتر به عنوان هافبک هجومی و وینگر ایفای نقش کرده بود، در تراکتور به عنوان مدافع راست درخشید و اعتماد دنیزلی را جلب کرد. شب گذشته نیز این بازیکن شماره 70 علاوه بر وظایف تدافعی، نقش خود در حمله را هم به خوبی ایفا کرد و نشان داد که می‌تواند در کنار ستاره‌های تراکتور خودنمایی کند.

 

او تمام دوئل‌هایی که در آن شرکت کرد را به نفع خود خاتمه داد. همچنین 2 دریبل موفق را به ثبت رساند و با ارسال 80 درصد پاس صحیح، شب خوبی را پشت سر گذاشت. تیکدری و دیگر بازیکنان خط دفاع تراکتور شش کلین شیت پیاپی را کسب کرده‌اند، حالا امیدوارند با تداوم این روند رکورد بهترین خط دفاعی را کسب کنند.

 

1440510

 

1440511

دیدگاه‌ها