کد خبر : 1641481 | 13 مهر 1398 ساعت 17:24 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ ستاره اینتر به احتمال همبازی شدن با مسی

لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر تابستان امسال مورد توجه بارسا قرار داشت و این احتمال وجود دارد که آبی اناری ها فصل بعد نیز به سراغ او بیایند.

پاسخ ستاره اینتر به احتمال همبازی شدن با مسی

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو فصل گذشته بود که از راسینگ کلاب به اینتر پیوست و در اولین فصل حضورش در این باشگاه نمایش تقریبا خوبی ارائه داد. چهارشنبه شب گذشته او توانست در زمین بارسا دقیقه دوم بازی گل اول بازی را به ثمر برساند هرچند بارسا در نیمه دوم با دبل سوارز به پیروزی رسید.

مارتینز که در تیم ملی آرژانتین با مسی هم تیمی است، او را الگویی برای خود و دیگر بازیکنان آلبی سلسته می داند.

 

 

1416180

 

 

او در رابطه با شکست اینتر از بارسا گفت:« از آن بازی درس های زیادی گرفتیم. می دانیم که شرایط ارائه یک بازی بهتر را داشتیم با وجود اینکه حریف مان تیم قدری مثل بارسلونا بود. در نهایت نتوانستیم برتری مان را حفظ کنیم و بیشتر به اشتباهات خودمان باختیم. آن بازی تمام شد و باید با رفع نواقص نگاه مان رو به جلو باشد.»

 

هم تیمی شدن با مسی در بارسا:« من بازیکن اینتر هستم و به این تیم فکر می کنم. با مسی در تیم ملی ارتباط بسیار دوستانه ای برقرار کردیم و افتخار می کنم که عضوی از تیم ملی آرژانتین و هم تیمی مسی هستم. او برای همه ما یک الگو است و مدت هاست از او درس می گیرم. پس از بازی با بارسا هم پیراهن مان را تعویض کردیم و برای دقایقی صحبت کردیم.»

 

مصاف با یوونتوس و کریستیانو در روز یکشنبه:« یوونتوس بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و همانند روز چهارشنبه بازی دشواری خواهد بود. باید از لحاظ بدنی در 100 درصد آمادگی برای مصاف با یوونتوس باشیم. همه از کلاس و توانایی های رونالدو باخبرند. او در هر لحظه می تواند توازن بازی را به سود یووه تغییر دهد.»

 

1433424

دیدگاه‌ها