کد خبر : 1641506 | 13 مهر 1398 ساعت 17:52 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

نفت با گل خطا برابر ما پیروز شد

مغانلو: کاش گل نمی‌زدم اما پیکان برنده می‌شد

مهاجم گلزن پیکان از اینکه گل‌هایش در جدال با نفت مسجدسلیمان این تیم را به پیروزی نرسانده، ابراز نارضایتی می‌کند.

مغانلو: کاش گل نمی‌زدم اما پیکان برنده می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در روزی که دو بار با گل‌های شهریار مغانلو موفق شد از نفت مسجد سلیمان پیش بیفتد، در نهایت بازی را به شاگردان مهدی تارتار واگذار کرد. شهریار مغانلو، مهاجم 5 گله پیکان که اکنون در صدر جدول گلزنان لیگ برتر در فصل نوزدهم قرار دارد، با گلایه بابت شکست تلخ تیمش در این دیدار، از انگیزه‌هایش برای درخشش بیشتر در رقابت‌های این فصل می‌گوید.


وی درباره بازی برابر نفت مسجد سلیمان به ایلنا گفته: ما مقابل نفت آن روی فوتبال را دیدیم و همه می‌دانند که وقتی شما گل نزنید باید منتظر گل خوردن باشید. می‌توانستیم در این مسابقه خیلی راحت برنده شویم، تیم نفت بیشتر از سه موقعیت روی دروازه ما نداشت و همان سه موقعیت را به گل تبدیل کرد. به نظرم این از بدشانسی ما بود که با وجود چند موقعیت خوب گلزنی شکست خوردیم. این بازی برای ما تجربه می‌شود تا در بازی‌های بعدی از موقعیت‌ها اکثر استفاده را داشته باشیم.


مغانلو که اکنون با 5 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته در این خصوص گفت: در حال حاضر من 5 گله هستم و خیلی خوشحالم که می‌توانم برای تیمم مفید واقع شوم. این باعث افتخارم است که در ترکیب باشم و گلزنی کنم اما با وجود دو گلی که زدم شکست خوردیم و این برای من ناراحت کننده بود. دوست داشتم گل نزنم اما تیمم برنده باشد.

 

1440561


وی با اشاره به عملکرد حریف گفت: در نیمه اول آنها کاملا دفاعی بازی کردند و پیش بینی می‌کردیم با گلی که زدیم آنها جلو بکشند اما متاسفانه نتوانستیم گل‌مان را نگه داریم و به نظرم داور هم یک مقدار با آنها مهربان بود.


مهاجم پیکان معتقد است حریف در صحنه گل سوم مرتکب خطا شده: من نمی‌توانم به عملکرد داوری اعتراض کنم و وظیفه آن برعهده کارشناسان است اما در صحنه گل سوم بازیکن حریف خطا کرد و توپ به صادقی رسید تا گل بزند؛ حداقل حق ما تساوی در این بازی بود.
مغانلو امیدوار است تیمش در جام حذفی علیرغم قرعه سختی که نصیبش شده با موفقیت اصفهان را ترک کند: قطعا بازی سختی داریم؛ ما درست است که بازی مقابل نفت را واگذار کردیم اما در شرایط خوبی هستیم و می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تمام تلاش ما کسب برتری در این بازی است تا کادرفنی را سربلند کنیم و یک پله دیگر به مرحله فینال نزدیک شویم.


آقای گل فصل گذشته لیگ آزادگان که موفق شد در اردوی تیم ملی نیز حضور یابد، درباره عدم دعوت دوباره‌اش توسط ویلموتس گفت: تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا نظر آقای ویلموتس را جلب کنم و اینکه در این اردو حضور ندارم انگیزه من را کم نمی‌کند. به کارم ادامه می‌دهم و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی همیشه تلاش می‌کنم.

دیدگاه‌ها