کد خبر : 1641510 | 13 مهر 1398 ساعت 17:57 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 1 نیروی زمینی 2؛

لیگ‌یک/ پیروزی جالب روانخواه مقابل فکری

تیم فوتبال نیروی زمینی در اراک موفق شد با نتیجه 2 بر 1 آلومینیوم اراک را شکست دهد.

لیگ‌یک/ پیروزی جالب روانخواه مقابل فکری

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ یک در هفته هفتم میان دو تیم آلومینیوم اراک و نیروی زمینی برگزار شد. جایی که دو تیم بالا و قعر جدولی در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم قرار گرفتند.


با توجه به نتایج قبلی این دو تیم انتظار بر این بود که تیم فکری که 3 پیروزی و 3 تساوی تا پیش از این مسابقه کسب کرده بود، تیم نیروی زمینی و شاگردان امید روانخواه را که تا پیش از دیدار هفته هفتم، 5 شکست و یک تساوی داشتند را شکست دهد و 15 امتیازی شود، اما اتفاقات دیگری در راه بودند.


نیروی زمینی که فصل گذشته با شکست داماش گیلانیان در دو دیدار رفت و برگشت به لیگ یک راه یافت، امروز برخلاف بازی های گذشته مقتدرانه شروع کرد و نیمه اول را با گل دقیقه 18 عارف رستمی به رختکن رفت.


در نیمه دوم باز هم این تیم میهمان بود که بهتر کار کرد و در دقیقه 60 توسط علی خدادادی به گل رسید تا کار برای شاگردان میزبان سخت تر هم بشود.


در ادامه پیمان میری در دقیقه 75 موفق شد از روی نقطه پناتی به گل برسد ولی تلاش شاگردان فکری در ادامه جواب نداد و نیروی زمینی با روانخواه موفق شد اولین پیروزی اش در این فصل از رقابت ها را در اراک کسب کند که با توجه به شرایط این روزهای تیم محمود فکری قابل پیش بینی نبود.


با این نتیجه، تیم آلومینیوم 12 امتیازی باقی ماند تا به رتبه هفتم برسد ولی در سوی مقابل نیروی زمینی با سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه 4 امتیازی شد تا از قعر جدا شود و به رتبه شانزدهم جدول رده بندی برسد.


هفته آینده تیم نیروی زمینی در تهران مقابل شهرداری تبریز بازی خواهد کرد و شاگردان فکری به تهران می آیند تا دیداری 6 امتیازی برابر بادران برگزار کنند.

دیدگاه‌ها