کد خبر : 1641517 | 13 مهر 1398 ساعت 18:10 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاشانی در قاب عکس امجدیه

دور افتخار شماره 4 در دقیقه 4

ورزشگاه شیرودی یا همان امجدیه سابق سال ها محل برگزاری جذاب ترین مسابقات فوتبال ایران بود اما سال ها است ستاره هایش را در زمان مرگ به آغوش می گیرد.

دور افتخار شماره 4 در دقیقه 4

به گزارش" ورزش سه" جعفر کاشانی هم مثل همایون بهزادی و ناصرحجازی و خیلی از قهرمان های فوتبال ایران ، روی دوش همبازی ها و هوادارانش در امجدیه دور افتخار زد آن هم در حالی که سال ها از افتخارآفرینی هایش در این ورزشگاه پیر و خوش خاطره گذشته بود.


امجدیه اما همان امجدیه است و با سماجتی وصف ناپذیر در برابر تغییرات مقاومت کرده است. سکوها، زمینی که سبزی اش در این سال ها دیگر شبیه رنگ تابلوهای نقاشی یا عکس های قدیمی شده است. چرا راه دور برویم! این ورزشگاه امروز یک قاب عکس است و زمان در آن متوقف شده است. ساعتی که بازی ها و اتفاقات زیادی را به خود دیده است هنوز روی دقیقه 4 خوابیده است.


معلوم نیست در کدام بازی ناگهان قلب ساعت در دقیقه چهار از کار افتاده و انگار همان لحظه امجدیه نیز از یک ورزشگاه پر از خاطره و شکوه به یک قاب عکس همیشگی تبدیل شد.


جعفر کاشانی امروز روی دوش همبازیان و هوادارانش دور این ورزشگاه و از زیر ساعتی که دقیقه شمارش همان شماره پیراهن او را نشان می داد، جزئی از این قاب عکس خاطره انگیز شد؛ با کوله بازی از افتخار.


*چهره های مطرحی برای مراسم تشییع جنازه کاشانی آمده بودند. از دوستان و همبازیان و رفقای فوتبالی. محمدحسن انصاری فرد و امیرقلعه نویی هم بودند. هر دو این ها هم زمانی شاهینی بوده اند. همان تیمی که کاشانی در آن متولد شد و تمام تلاشش را کرد تا زنده نگهش دارد.


* علی پروین هم چهره ویژه مراسم بود. امجدیه زمانی جولانگاه او بوده است، با دریبل های ریز و هوشمندانه، فرارها و گل هایی که از روی زیرکی می زد.

 

1440569


*محمد دادکان بازیکن سابق پرسپولیس هم در این مراسم حضور داشت. احمدرضا عابدزاده هم به شیرودی آمده بود؛ با آن بدن آماده که آدم به خودش می گوید نکند احمد هنوز می تواند بازی کند؟

 

1440570


*مراسم کاشانی چهره غیر پرسپولیسی هم کم نداشت. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال هم به این مراسم آمده بود و در کنار افشین پیروانی کاپیتان سابق پرسپولیسی ها دیده شد.

 

1440571

 

1440572

 

1440573

 

1440574

 

1440576

 

عکس ها: خبرگزاری برنا

دیدگاه‌ها