کد خبر : 1641529 | 13 مهر 1398 ساعت 18:57 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

بورکی بر ضد زنبورها

فرایبورگ2-2 دورتموند؛ توقف با گل به خودی

بروسیا دورتموند پس از دو تساوی متوالی در بوندسلیگا امروز هم در خانه فرایبورگ با تساوی متوقف شد.

فرایبورگ2-2 دورتموند؛ توقف با گل به خودی

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و با یازده امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشت، امروز به زمین فرایبورگ تیم سوم بوندسلیگا آمده بود. زردپوشان سرمست از روحیه خوب به دلیل برتری بر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان امیدوار به ثبت یک پیروزی ارزشمند در لیگ بودند.

 

 

1440589

 

 

دقیقه 20 بازی دورتموند به گل اول بازی دست یافت. روی یک ارسال کرنر از سمت راست، این اکسل ویتسل بود که از کنج محوطه جریمه سرضرب توپ را در درون دروازه فرایبورگ جای داد. او پس از دریافت توپ درنگ نکرد و بلافاصله با شوتی استثنایی توانست تیمش را پیش بیندازد.

نیمه اول با همین یک گل به سود دورتموند خاتمه یافت ولی در نیمه دوم میزبان دقیقه 55 توانست کار را به تساوی بکشاند. والدشمیت از بیرون محوطه جریمه با شوت پای چپ عالی خود پاسخ گل ویتسل را به بهترین شکل داد.

دورتموند 12 دقیقه بعد توانست یک گل دیگر به ثمر برساند. زننده این گل اشرف حکیمی بود تا پس از دبل برابر اسلاویا یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کند.

بازی به دقیقه 90 رسیده بود که فرایبورگ به گل رسید. زننده این گل بورکی گلر دورتموند بود که نتوانست شوت بازیکن فرایبورگ را مهار کند و پس از برخورد به پای او راهی دروازه شد چون توپ در چارچوب نبود. در نهایت این بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 

1440591

 

دیدگاه‌ها