کد خبر : 1641544 | 13 مهر 1398 ساعت 19:27 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 4 - 2 گرانادا؛ اینجا اروپا نیست!

رئال مادرید در شبی دشوار با برتری 2-4 موفق به غلبه بر گرانادا شد.

رئال مادرید 4 - 2 گرانادا؛ اینجا اروپا نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که این فصل در لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته و در رتبه آخر جدول گروه خود قرار دارد، در لالیگا موفق شد علیرغم دشوار شدن شرایط در دقایق پایانی، گرانادای شگفتی ساز را مغلوب کرده و به صدرنشینی خود استمرار بخشد.

 

کهکشانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه دو به گل رسیدند. پاس مواج و فوق العاده گرت بیل در مقابل دروازه به کریم بنزما رسید و او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 10 دنی کارواخال از سمت چپ محوطه جریمه اقدام به ضربه زدن کرد اما سیلوا با عکس العملی خوب دروازه را نجات داد.

 

1440608

 

دقایقی بعد و روی همکاری زیبای بازیکنان رئال و پاس عمقی کروس، دنی کارواخال با دروازه گرانادا تک به تک شد اما باز هم سیلوا منجی دروازه تیمش شد.

 

در دقیقه 39 پوئرتاس با ضربه ای محکم دروازه رئال مادرید را تهدید کرد اما شوت او از مقابل سر سولدادو رد شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1440607

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول رئال مادرید به گل دوم نیز دست یافت. روی پاس فدریکو والورده، ادن هازارد با دروازه گرانادا تک به تک شد و با یک ضربه چیپ تماشایی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و رئال مادرید با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

گرانادا در همان ابتدای نیمه دوم می توانست به گل برسد اما ضربه زمینی هررا در اختیار آرئولا قرار گرفت. در ادامه نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و جریان بازی بیشتر تحت تاثیر درگیری های میانه میدان بود.

 

اما در دقیقه 60 رئال مادرید به گل سوم هم دست یافت. روی پاس عرضی هازارد، لوکا مودریچ پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه زیبا و غیرقابل مهار موفق به زدن گل سوم شد.

 

در دقیقه 68 و روی اشتباه عجیب آرئولا و هوشمندی ماچس، گرانادا صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود ماچس آن را تبدیل به گل کرد و اینگونه روند اشتباهات عجیب دروازه بان های رئال مادرید نیز ادامه یافت.

 

اما دقایقی بعد گرانادا تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما واران روی خط دروازه توپ را دور کرد. اما روی کرنر همان توپ، دوارته در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و گل دوم گرانادا را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 85 کریم بنزما در موقعیتی تک به تک می توانست کار را تمام کند اما سیلوا با عکس العملی خوب دروازه تیمش را نجات داد.

 

اما در نهایت خامس در اوقات اضافی موفق شد گل چهارم را نیز به ثمر برساند تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه 2-4 در این دیدار دشوار پیروز شود.

دیدگاه‌ها