کد خبر : 1641568 | 13 مهر 1398 ساعت 21:12 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: امروز مثل بازی با تاتنهام خوب نبودیم

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش برابر هوفنهایم مانند دیدار با تاتنهام بازی نکرده است.

کوواچ: امروز مثل بازی با تاتنهام خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بایرن مونیخ موفق شد با ارائه نمایشی خیره کننده در لیگ قهرمانان، با نتیجه 2-7 در لندن مقابل تاتنهام به برتری برسد و کمتر کسی تصور می کرد آنها امروز در بوندسلیگا مقابل هوفنهایم و در آلیانس آره نا مغلوب شوند. نیکو کوواچ اعتراف کرد امروز تیمش به اندازه کافی رقیب را تحت فشار نگذاشته است.

 

1440666

 

نیکو کوواچ گفت: "ما نتوانستیم نمایش خوبی را که روز سه شنبه مقابل تاتنهام در انگلیس نشان داده بودیم را تکرار کنیم. نیمه اول شرایط بایرن مونیخ خوب بود و ما موقعیت های زیادی داشتیم، اما باید مصمم تر بازی می کردیم. در نیمه دوم اشتباهات زیادی انجام دادیم و هافنهایم را به اندازه کافی تحت فشار قرار ندادیم."

 

مصدومیت آلبا و لوکاس هرناندز: "ما موظفیم بازیکنان خود را به اردوی تیم های ملی آنها بفرستیم. من خود سرمربی تیم ملی بوده ام و می دانم که چگونه شرایط پیش می رود. آنها توسط پزشکان تیم ملی خود معاینه می شوند و اگر نتایج مطابق با نتایج ما باشد، در ادامه مشخص می شود که این بازیکنان قادر به بازی کردن نخواهند بود."

 

اشتباه تولیسو در مورد اولین گل هوفنهام: "اتفاقی اینچنین نباید در مناطق خطرناک زمین رخ دهد. شما باید توپ را به مانوئل نویر و یا نیکلاس سوله برسانید و چیزی شبیه به این دیگر اتفاق نخواهد افتاد."

دیدگاه‌ها