کد خبر : 1641578 | 13 مهر 1398 ساعت 21:42 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولیت باخت برعهده من است

نظرمحمدی: فقط شرمنده هواداران شدیم

سرمربی سپیدرود رشت پس از مسابقه در رختکن در جمع اعضای سپیدرود با انتقاد از بی انگیزگی بازیکنانش گفت: امروز ما حرفی برای گفتن نداشتیم و روز فاجعه باری را برای سپیدرود رقم زدیم.

نظرمحمدی: فقط شرمنده هواداران شدیم

به گزارش “ورزش سه”، علی نظرمحمدی با برعهده گرفتن مسئولیت شکست گفت: کسی حق ندارد تقصیر باخت را به گردن هم تیمی های خود بیاندازد و در وهله نخست مسئولیت باخت با من است و بعد از آن همه به یک اندازه مقصر هستند.
سرمربی سپیدرود با گله مندی از اینکه بازیکنانش از تمام توان خود در این مسابقه مایه نگذاشتند گفت: باخت به خودی خود مشکلی ندارد و برای همه تیم های کوچک و‌ بزرگ پیش می آید اما فاجعه زمانی رخ می دهد که عرق های نریخته ای در بدن ما برای ریختن باشد و کم گذاشته باشیم.


نظرمحمدی هواداران سپیدرود را نه فقط سرمایه های این تیم که صاحبان واقعی سپیدرود دانست و گفت: وقتی حتی در خانه مساوی می کنیم و تشویق می شوید در چنین روزی که همه ضعیف بودید تماشاگر حق دارد اعتراض کند و باید برای شان احترام قایل شد.


سرمربی سپیدرود در پایان از شاگردانش خواست که خاطرات تلخ این مسابقه را با انجام یک هفته تمرین با جان و دل و یک مسابقه غیرتمندانه در خانه، از حیثت خود سپیدرود و فوتبال رشت دفاع کنند.

دیدگاه‌ها