کد خبر : 1641598 | 14 مهر 1398 ساعت 00:25 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار میلان در دیدار پرحادثه مقابل جنوا

میلان در دیداری پرحادثه که 4 اخراجی داشت موفق شد با نتیجه 2-1 جنوا را شکست بدهد.

پیروزی دشوار میلان در دیدار پرحادثه مقابل جنوا

به گزارش "ورزش سه"، میلانی ها که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بودند و تحت فشار قرار داشتند، در دیدار امشب هم ابتدا از میزبان عقب افتادند اما گل های تئو هرناندس و فرانک کسیه در نیمه دوم، سه امتیاز بازی را نصیب روسونری کرد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 7 به گل برسند اما په‌په رینا با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی کوامه شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 27، میلانی ها صاحب اولین موقعیت شدند اما ضربه سوسو از کنار دروازه جنوا به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 41، سرانجام این تیم میزبان بود که به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه محکم لاسه شون، با اشتباه رینا همراه شد و جنوا 1-0 پیش افتاد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول بدون اتفاق خاص دیگری به پایان خواهد رسید، در سومین دقیقه از وقت های اضافه یکی از بازیکنان جنوا کارت قرمز دریافت کرد. ساپونارو، بازیکن ذخیره جنوا، بعد از یک خطا روی هم تیمی اش، از روی نیمکت الفاظی را خطاب به داور گفت که با کارت قرمز مستقیم روبرو شد. در نهایت نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان با دو تعویض آغاز کرد و رافائل لیائو و لوکاس پاکتا به جای کریشتوف پیانتک و هاکان چالهان اوغلو به زمین رفتند.

این تغییرات روند بازی را به سود میلانی ها تغییر داد و این تیم خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه 51 بود که لوکاس هرناندس روی پاس پاکتا، در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و بعد از یک نفوذ عالی، با ضربه ای دقیق از زاویه بسته، حساب کار را 1-1 کرد.

 

1440707

 

5 دقیقه بعد شرایط برای تیم میزبان دشوارتر شد. بیراشی که در نیمه اول به جای کریسیتو مصدوم به زمین رفته بود، به دلیل خطای هند و ممانعت از گلزنی لیائو، با کارت قرمز جریمه شد. فرانک کسیه پشت ضربه قرار گرفت و توانست با فریب دروازه بان حریف، گل دوم میلان را به ثمر برساند.

 

1440709

 

تیم جنوا علی رغم یک بازیکن کمتر پیش کشید اما حملات این تیم به موقعیت چندانی منجر نمی شد. در دقیقه 78، روی یک ضدحمله از بازیکنان جنوا، کالابریا با خطا روی کوامه، کارت زرد دوم را دریافت کرد و میلان هم 10 نفره شد.

فشار حملات جنوا در دقایق پایانی بیشتر شد و این تیم سرانجام در دقیقه 90 صاحب یک ضربه پنالتی شد. رینا که برای مهار توپ از دروازه خارج شده بود، برخوردی جزئی با کوامه داشت و داور آن را پنالتی تشخیص داد.

لاسه شون پشت ضربه قرار گرفت تا گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما رینا با یک واکنش خوب، این ضربه را دفع کرد تا برتری میلان پا برجا بماند.

 

1440708

 

در ثانیه های پایانی بازی، سامو کاستیخو، بازیکن میلان، هم در حالی که روی نیمکت بود، به دلیل الفاظی که به کار برد، اخراج شد تا تعداد اخراجی های میلان هم به دو افزایش پیدا کند.

در نهایت بازی با برتری 2-1 میلان به پایان رسید تا این تیم بعد از سه شکست پیاپی در سری آ، به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسد.

دیدگاه‌ها