کد خبر : 1641606 | 14 مهر 1398 ساعت 08:48 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه تلخ در مصاف دو مربی استقلالی (عکس)

مصاف دو مربی استقلالی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با تجربه تلخ برای محمود فکری همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، اگر دیروز تیم آلومینیوم اراک در دیدار با نیروی زمینی پیروز می شد همانند چهار تیم مدعی بالای جدول شمار امتیازات خود را به عدد 15 میرساند اما در بازی خانگی و در حضور پرشور تماشاگران به تیمی که تا اکنون پیروز نشده بود باخت تا 12 امتیازی باقی بماند و در نهایت در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

 

محمود فکری در پایان این بازی خطاب به خبرنگاران گفت تیم او حریف را دست کم گرفته بود و تصور می کرد از پیش برنده این دیدار است. دیداری که به نظر می رسد موجب بیداری تیم امید رضا روانخواه شده است. تیم او پیش از این بازی در 6 بازی تنها یک تساوی کسب کرده بود و در 5 دیدار دیگر خود بازنده شده بود.

 

1440715

 

این بازی البته درس خوبی برای شاگردان محمود فکری شد که دیگر هیچ تیمی را دست کم نگیرند. حتی تیمی که در جدول بازی ها در قعر قرار دارد و حتی در بازی های خانگی. محمود فکری که پیش از این تیم نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر رهنمون کرده بود این بار در صدد هدایت تیم آلومینیوم اراک به لیگ برتر است. به نظر می رسد او اگر فصل گذشته تا پایان فصل در شاهین می ماند اینبار و در اراک باید به دنبال هت تریک در صعود به لیگ برتر می بود.

 

محمود فکری و امید رضا روانخواه دو مربی از نسل استقلال هستند که به نظر می رسد آینده روشنی در مربیگری خواهند داشت. امید رضا روانخواه هم فصل گذشته تیم نیروی زمینی را از لیگ 2 به لیگ یک رهنمون کرد. باید به مدیران تیم نیروی زمینی آفرین گفت که بعد از 5 شکست در هفته های ابتدایی از این مربی جوان حمایت کردند تا تیم را از بحران خارج کند که این اتفاق در بازی مهم با آلومینیوم اراک رخ داد.

 

1440716

دیدگاه‌ها