کد خبر : 1641610 | 14 مهر 1398 ساعت 09:05 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – کامبوج با 3500 تماشاگر زن

گزارش فاکس اسپورت از استقبال بانوان ایرانی

سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به استقبال غیرمنتظره بانوان ایرانی از خرید بلیت های بازی با کامبوج پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند روز تا آغاز هفته دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، سایت فاکس اسپورت در گزارش خود از حواشی جدال ایران با کامبوج به استقبال غیرمنتظره بانوان ایرانی در خرید بلیت های بازی روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی پرداخت.


در گزارش فاکس اسپورت آمده است:« فدراسیون فوتبال ایران به وعده خود عمل کرد تا برای اولین بار در تمام سال های گذشته بانوان این کشور موفق به پیش خرید بلیت ورود به ورزشگاه و تشویق تیم ملی این کشور در مصاف با کامبوج شوند. بنا به اعلام رسانه های ایرانی بیش از 3500 بلیت به بانوان فروخته شده تا اتفاقی جالب بعد از چند دهه رخ بدهد».


فاکس اسپورت همچنین در ادامه گزارش خود به استقبال بانوان اشاره و نوشت:« در ابتدا یک جایگاه در نظر گرفته شد اما ظرف چند دقیقه بلیت ها فروش رفت تا با این استقبال تعداد جایگاه ها به سه تا چهار جایگاه افزایش پیدا کند تا در مجموع 3500 بلیت برای بانوان در نظر گرفته شود».


این سایت مدعی شد فیفا چندی پیش به صورت صریح خواستار پایان دادن ایران به ممنوعیت ورود بانوان شد و حالا ایران به وعده های خود در این خصوص عمل کرد تا جدال با کامبوج سرآغاز جدیدی برای تماشای فوتبال در این کشور باشد.

 

1440720

 

دیدگاه‌ها