کد خبر : 1641615 | 14 مهر 1398 ساعت 09:30 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که با فرمول صعود به لیگ برتر بازی می کند

خوشه طلایی دیروز در یک بازی حساس و در خانه تیم مس کرمان به یک امتیاز شیرین دست یافت تا شمار امتیازات خود را از 7 بازی به عدد 15 برساند.

تیمی که با فرمول صعود به لیگ برتر بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم خوشه طلایی اولین فصل حضور خود را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تجربه می کند و تا به اینجای کار نتوانسته در ساوه پذیرای حریفان خود باشد اما از 7 بازی 15 امتیاز کسب کرده است و این فرمول قهرمانی در بازی های لیگ یک و لیگ برتر است. می گویند در فوتبال ایران تیمی که به طور میانگین از هر بازی دو امتیاز بعلاوه یک کسب کند، قهرمان خواهد شد. البته در حال حاضر و در لیگ به جز خوشه طلایی سه تیم دیگر هم 15 امتیازی هستند.

 

خوشه طلایی که در ترکیب بازیکنانی چون وحید عزیزی، اکبر صغیری، اصغر نصیری، شاهرخ غلامرضا پور، علی مغنیان، نادر هوشیار و... را در ترکیب دارد در جام حذفی و در برابر تیم لیگ برتری شاهین بوشهر به نتیجه 3-3 دست یافت و در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور بازی ها کنار رفت.

 

محسن عاشوری که پیش از این روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان مربی و حتی سرمربی موقت نشسته بود با قهرمانی به همراه تیم خوشه طلایی در لیگ 2 به لیگ یک آمده و در پاسخ به این سوال که آیا او و تیمش صعود به لیگ برتر را جستجو می کنند؟ می گوید:« هدف ما از حضور در لیگ یک کمک به فوتبال باشگاهی استان مرکزی و در ادامه کشور است. آنچه که ما در حال حاضر به آن فکر می کنیم ارایه بازی خوب در مسابقه پیش رو است و نه صعود به لیگ برتر. و از همه مهمتر از فوتبالی که به نمایش می گذاریم لذت ببریم.»

 

جالب اینکه تیم خوشه طلایی در فصل گذشته بازی های لیگ 2 بیشترین برد و کمترین باخت و گل خورده را داشت. این تیم در فصل جاری بازی ها با اینکه هر 7 بازی خود را در خارج از خانه بازی کرده است باخت نداشته و گویی که باید رفته رفته این تیم را به عنوان یکی از تیم های مدعی در فصل جاری بازی ها بپذیریم. به واقع این حضور، رقابت در لیگ یک را در هفته های آتی داغ خواهد کرد و از همه مهمتر اینکه این حضور معرف یک مربی جدید و البته خوب از نسل پرسپولیس است؛ محسن عاشوری که به نظر می رسد با سال ها حضور در تیم های پایه پرسپولیس و دستیاری مربیانی چون مصطفی دنیزلی، فرشاد پیوس، اصغر مدیرروستا پله به پله بالا آمده است و طبیعتا با این شرایط حتما در فوتبال ایران ماندگار خواهد شد.

دیدگاه‌ها