کد خبر : 1641621 | 14 مهر 1398 ساعت 10:03 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: اتفاقات رختکن آبادان در شان فوتبال ایران نبود

مربی سایپا اتفاقات پیش از مسابقه در آبادان را یکی از اصلی‌ترین دلیل عدم نتیجه‌گیری این تیم مقابل صنعت نفت می‌داند.

طاهری: اتفاقات رختکن آبادان در شان فوتبال ایران نبود

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری درباره باخت اخیر سایپا مقابل صنعت نفت اظهار کرد: ما به دنبال پیروزی در آبادان بودیم و حتی موقعیت‌های خطرناکی به وجود آوردیم که اگر در زدن ضربات آخر دقت داشتیم، مطمئنا به امتیاز می‌رسیدیم، اما به نظرم مسائل حاشیه‌ای که برای تیم ما به وجود آوردند، روی تمرکز بازیکنان سایپا تاثیر منفی گذاشت.

 

او ادامه داد: وقتی یک تیم وارد استادیوم می‌شود، تمام تمرکزش روی کسب نتیجه در بازی است ولی وقتی ما داخل ورزشگاه تختی آبادان شدیم، با قطع کردن برق رختکن تمرکز بازیکنان را برهم زدند و شرایطی به وجود آوردند که اعضای تیم سایپا به جای بازی، به این مسئله فکر کنند و به دنبال فرار از گرمای رختکن باشند.

 

مربی تیم سایپا عنوان کرد: این اتفاق دفعه اول نبود که در آبادان افتاده و سابقه داشته است؛ اما سوال من این است چطور می‌شود وقتی ما رختکن خود را تغییر دادیم، بلافاصله برق رختکن قبلی وصل شد و تا پایان مسابقه هیچ مشکلی نداشت؟؛ این مسائل شبهه‌برانگیز است و امیدوارم مسؤولان سازمان لیگ به آن ورود کنند چون چنین اتفاقاتی در شان فوتبال ایران نیست.

 

طاهری با بیان اینکه ما برای آینده سایپا کار می‌کنیم، گفت: آقای صادقی مربی جوانی است و سعی دارد در تیم هم نفرات جوان را پرورش دهد؛ اسامی بازیکنانی که الان در سایپا می‌شنوید، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ ما امسال فضای لازم را به جوانان دادیم تا رشد کنند و موفق شوند.

 

او یادآور شد: سایپا بیشترین بازیکن ملی پوش را دارد و امیدوار هستیم سازمان لیگ نگاه ملی به ما داشته باشد و تعامل بیشتری با سایپا انجام دهد.

دیدگاه‌ها