کد خبر : 1641631 | 14 مهر 1398 ساعت 10:39 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال ساعی و چگینی اینبار روی شیاپچانگ

هادی ساعی مدیرفنی تیم فرمانیه و چگینی مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن که درگذشته با هم جدال لفظی پیدا کرده بودند، حالا در اولین هفته تیم هایشان به مصاف هم می روند.

جدال ساعی و چگینی اینبار روی شیاپچانگ

به گزارش "ورزش سه"، مبارزات هفته اول و دوم از دور رفت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان جام خلیج فارس یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور 9 تیم روز دوشنبه  15 مهرماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.


نکته جالب توجه اینکه تیم تکواندوی لوازم خانگی کن و فرمانیه در هفته اول رقابت ها طبق قرعه باید به مصاف هم بروند؛ دو تیمی که مدیران آن در اردیبهشت ماه سال گذشته درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند. هادی ساعی در آن مقطع چیگنی را فردی خواند که برای فدراسیون تصمیم گیری می کند و در سوی دیگر چگینی مصاحبه ای انجام داد و پاسخی تند به اظهارات هادی ساعی داد. او در این مصاحبه، هادی ساعی را به مبارزه دعوت کرده بود و از او خواسته بود، اگر خود را مدعی می داند، وارد گود شود.


حالا و پس از مصاحبه هایی  که این دو چهره علیه هم داشته اند، طبق قرعه دو تیم فرمانیه و لوازم خانگی کن باید در هفته اول رقابت ها به مصاف هم بروند؛ رقابتی که با جنجال این دو چهره، که چند ماه پیش ایجاد شده، شکل حساس تری هم به خود گرفته است و ممکن است روز دوشنبه با حواشی جالب توجهی همراه باشد.

 

دیدگاه‌ها