کد خبر : 1641635 | 14 مهر 1398 ساعت 10:55 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست های بیشتر از سوی زنان

ایران -کامبوج ؛4 ردیف دیگر هم بنفش می شوند؟

فدراسیون فوتبال با درخواست بیشماری از سوی بانوان فوتبالدوست برای تهیه بلیت بازی با کامبوج روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استقبال قابل توجه بانوان ایران در خرید بلیت های در نظر گرفته شده برای بازی با کامبوج در روز 18 مهرماه خبرهایی به گوش می رسد که با افزایش درخواست ها احتمال این که گیت های بیشتری برای ورود بانوان در نظر گرفته شود، وجود دارد.


نزدیک به 3500 صندلی تا امروز به بانوان برای تماشای بازی با کامبوج اختصاص داده شده است که این صندلی ها در سکوهای کنار هم در طبقه اول شامل A6 تا  A9 می شود و حالا با افزایش درخواست ها برای خرید بلیت به نظر می رسد چند سکوی دیگر یعنی A10 تا A13 هم به بانوان اختصاص داده شود تا تعداد بانوان به  10 هزار نفر افزایش یابد.


در ساعت‌های اولیه، فقط یک جایگاه برای زنان درنظر گرفته شده بود . پیش‌بینی‌ بعضی‌ها این بود  فدراسیون سکوهای بیشتری را برای زنان درنظر می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد این پیش‌بینی درست باشد. یکی از مسئولان ارشد وزارت ورزش که ترجیح می‌دهد‌ نامی از او برده نشود، به همشهری می‌گوید: «استقبال زنان قابل توجه بود. ما برای آنها حدود 5‌هزار بلیت درنظر گرفته بودیم اما احتمال دارد که این تعداد به 10هزار بلیت برسد.»


نکته جالب توجه در خصوص بازی ایران با کامبوج به حضور بیش از 40 خبرنگار و عکاس خارجی در تهران برای پوشش اخبار و اتفاقات برمی گردد ضمن این که طی روزهای گذشته جلسات در فدراسیون فوتبال و ارگان های داخلی برای برگزاری هرچه بهتر این بازی ادامه دارد.

 

1440762

دیدگاه‌ها