کد خبر : 1641638 | 14 مهر 1398 ساعت 11:15 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

جامپائولو: میلان شخصیت خود را در این بازی نشان داد

مارکا جامپائولو سرمربی آث میلان بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل جنوا در هفته هفتم سری آ از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت میلان در این شخصیت خود را نشان داد.

جامپائولو: میلان شخصیت خود را در این بازی نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، مارکا جامپائولو سرمربی آث میلان بعد از پیروزی 2-1 شاگردانش مقابل جنوا که دیشب در هفته هفتم سری آ بدست آمد از آنها تقدیر کرد و گفت واکنش آنها در مقابل عقب افتادن 1-0 از حریف و تبدیل کردن آن به پیروزی 2-1 نشان از شخصیت میلان دارد.

 

1440768

 

میلان دیشب در حالی در خانه جنوا به مصاف این تیم رفت که جامپائولو می‌دانست این بازی برایش حکم مرگ و زندگی را دارد. جامپائولو در این بازی خودی نشان داد و با میدان دادن به رافائل لیائو و لوکاس پاکوئتا که جریان بازی را به کلی تغییر دادند موفق شد از این آزمون دشوار موفق بیرون بیاید. میلان با این پیروزی از هفت بازی خود 9 امتیاز بدست آورده و در رتبه یازدهم جدول سری آ ایستاده است.

 

جامپائولو در پایان بازی گفت:" از عملکرد پاکوئتا راضی بودم و همینطور از لیائو. ولی کسانی که این دو بازیکن جانشین آنها در زمین شدند را هم سرزنش نمی‌کنم".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:" به بچه‌ها گفتم که آرامش خودشان را حفظ کنند و نتیجه را برگردانند. خون خود را ریختن در حضور کوسه‌ها کار عاقلانه‌ای نیست. این مهاجمین خصوصیات متفاوتی دارند ولی من می‌دانم که میلان به همه این خصوصیات نیاز دارد. من هیچکس را از تیم کنار نمی‌گذارم. هدف من این است که همه در روند بهبود میلان مشارکت داشته باشند".

 

دیدگاه‌ها