کد خبر : 1641640 | 14 مهر 1398 ساعت 11:14 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربیانی که خون به جگر می شوند (عکس)

دیدار رایکا، فجر سپاسی در حالی با نتیجه مساوی یک بریک پایان یافت که سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حیاتی بود.

به گزارش ورزش سه، فجر سپاسی که پیش از این دیدار در جام حذفی فولاد را کنار زده بود مصمم به کسب سه امتیاز این دیدار بود تا بار دیگر به صدر جدول برگردد، از سویی رایکا نیز در اندیشه جبران امتیازات از دست رفته بود تا موقعیت مناسبی در جدول رده بندی پیدا کند. در نهایت این بازی پر افت و خیز با نتیجه مساوی پایان یافت تا دو تیم از دست یابی به آنچه که برای این بازی برنامه ریزی کرده بودند، باز بمانند. هر چند این نتیجه نمی تواند برای تیم میهمان نتیجه بدی باشد.


خون دل خوردن های حسین مسگر ساروی در این بازی برای رسیدن به پیروزی در نوع خود جالب بود و عکس های ثبت شده نشان می دهد مربیگری چه شغل سختی است و مربیان چه فشاری را تحمل می کنند. امتیازات از دست رفته تیم رایکا انتقادت هواداران را هم به همراه داشت و به همین خاطر حسین مسگر ساروی در این بازی به دنبال برون رفت از بحران بود که نشد. واکنش های این مربی البته در جریان بازی نشان داد که چقدر او به دنبال پیروزی رایکا است. شاید که باید منتظر ماند و در هفته های آتی دید که رایکا همانند نیروی زمینی راه خود را پیدا کند.


و اما داوود مهابادی در تیم مقابل این فصل روزهای خوبی را برای فجر رقم زده است. تیم او که در جام حذفی موفق به عبور از سد فولاد شد در این بازی هم نشان داد تیم سختکوشی است و در خانه حریف هم به دنبال کسب سه امتیاز است. بازگشت فجر به روزهای خوب و در نهایت صعود به لیگ برتر می تواند خبر خوشحال کننده ای برای همه اهالی فوتبال باشد چون فجر سپاسی یک تیم نظامی است و می تواند پذیرای بازیکنان سرباز باشد.


عکس: علیرضا گلی

 

1440770

 

1440771

 

1440772

دیدگاه‌ها