کد خبر : 1641642 | 14 مهر 1398 ساعت 11:27 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی آشناترین گزینه بهترین گزینه است

استیلی روی نیمکت تیم امید می نشیند؟

در روزهایی که تیم امید باید مهیای حضور در اردوی آماده سازی جهت رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا شود به نظر می رسد گزینه نهایی هدایت این تیم حمید استیلی باشد.

استیلی روی نیمکت تیم امید می نشیند؟

به گزارش" ورزش سه" حمید استیلی مدیرفنی تیم امید بعد از جدایی فرهادمجیدی حالا اصلی ترین و نزدیکترین گزینه به نیمکت این تیم است. او که از ابتدای آغاز این دوره در قامت مدیرفنی در کنار تیم امید بوده است از ابتدا تمایلی به سرمربیگری نداشت اما او ابتدا با کرانچار و سپس به طور جدی تری با فرهادمجیدی دچار اختلاف نظرهای فنی شد. هافبک سابق تیم ملی ایران از همان ابتدا به عنوان مدیرفنی در وضعیت فنی تیم هم نقش بازی می کرد و هرچه زمان گذشت تمایل او برای مراقبت فنی از تیم افزایش پیدا کرد.


حالا به نظر می رسد در بین گزینه های کمرنگ و دوری که اسمهایشان منتشر می شود او نزدیکترین و با توجه به زمان باقیمانده مناسب ترین گزینه ها باشد. او که بی علاقه به سرمربیگری در تیم امید فعالیتش را شروع کرده بود حالا در شرایطی قرار گرفته است که باردیگر به عنوان سرمربی فعالیت کند.


استیلی که زمانی به عنوان مهمترین استعداد مربیگری فوتبال ایران مطرح بود در سرمربیگری نه خوش اقبال بود و نه موفق. او با کوله بازی از تجربه مربیگری در کنار مربیان بزرگی چون علی پروین، آری هان، مصطفی دنیزلی ، افشین قطبی و ... در سرمربیگری هیچگاه به آنچه تصور می شد نرسید. سال های سرمربیگری او پرفراز و نشیب بود و احتمالا خود او را به هم به این نتیجه رسانده بود که شاید بهتر است در پست های مدیریتی فعالیت کند اما حالا دست سرنوشت باردیگر دارد نیمکت را به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران نشان می دهد.


تیم امید می تواند همان شانسی باشد که استیلی در تمام این سال ها منتظرش بوده است؟او در روزهای سرمربیگری اش اتفاقات و چالش های دشواری را پشت سرگذاشته است و شاید تیم امید بتواند نقطه عطفی برای او باشد. اینکه او در صورت نشستن روی نیمکت تیم امید چه کادری را انتخاب می کند نیز می تواند جالب توجه باشد. خبرهایی درباره حضور علیرضامرزبان به عنوان دستیار اول در کنار او به گوش می رسد. ترکیبی در ابتدای لیگ هفتم هدایت پرسپولیس را هم به عهده داشت اما در نهایت با آمدن افشین قطبی سهم بیشتر قهرمانی آن سال نصیب امپراطور شد.

دیدگاه‌ها