کد خبر : 1641649 | 14 مهر 1398 ساعت 11:59 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: رابطه نیمار با هواداران بهتر از قبل می شود

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، در مصاحبه پس از بازی این تیم مقابل آنژه اعلام کرد که رابطه نیمار و هواداران پی اس جی در حال بهتر شدن است.

توخل: رابطه نیمار با هواداران بهتر از قبل می شود

به گزارش "ورزش سه"، نیمار شب گذشته موفق شد در دیدار پاری سن ژرمن مقابل آنژه گل چهارم تیمش را در پارک دو پرنس به ثمر برساند. این بازیکن 27 ساله در پنج بازی اخیر پی اس جی چهار گل به ثمر رسانده است. همه این ها در حالی اتفاق افتاد که او در تابستان تا آستانه جدایی از این تیم فرانسوی پیش رفته بود. نیمار تمایل داشت در تابستان به باشگاه قبلی خود یعنی بارسلونا بازگردد اما این موضوع رنگ واقعیت به خود نگرفت. موضوعی که باعث عصبانیت  هواداران پاری سن ژرمن از نیمار طی هفته های اخیر شده بود. تنشی که باعث شد نیمار طی هفته های اخیر در مصاحبه ای اعلام کند که بازی در شهر پاریس برای او همچون بازی های خارج از خانه است. اگر چه که او تاکید کرده بود که تمایل او به جدایی از این باشگاه ارتباطی به هواداران پاریسی ندارد.

 

1438581

 

با این حال توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، معتقد است که رابطه هواداران پی اس جی با نیمار در حال بهتر شدن است. او در این باره گفت:" بله رابطه او با هواداران بهتر شده است. من به او گفتم که باید به سختی تلاش کند، سختی بکشد و صحبتی در مورد این موضوع انجام ندهد.

 

نیمار در دیدار مقابل آنژه چیزهای زیادی از خود نشان داد. او دریبل های زیادی زد و یک گل دیگر به ثمر رساند و حتی می توانست گل های بیشتری نیز بزند. نیمار هنوز هم قابلیت هایی باورنکردنی دارد."

 

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر مصدومیت کلیان امباپه از ناحیه همسترینگ منتشر شد. توخل حالا امیدوار است که امباپه بعد از وقفه بازی های ملی به میادین بازگردد. او در این باره گفت:" من با لئوناردو (مدیر ورزشی پاری سن ژرمن) در این رابطه صحبت کردم. ما باید برخی از درمان ها را روی امباپه انجام دهیم و منتظر توافق فدراسیون فوتبال فرانسه با پاری سن ژرمن بمانیم تا متوجه شویم که او به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق خواهد شد یا در این جا به روند درمانی خود ادامه می دهد."

 

دیدگاه‌ها