کد خبر : 1641665 | 14 مهر 1398 ساعت 13:00 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شایعات مربی‌گری ساوت‌گیت در تاتنهام

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس شایعات درباره احتمال سرمربی‌گری‌اش در تاتنهام را رد کرده و می‌گوید به دنبال آینده‌ای بلندمدت به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس است.

تکذیب شایعات مربی‌گری ساوت‌گیت در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب نتایج ضعیف تاتنهام با هدایت سرمربی آرژانتینی‌اش مائوریسیو پوچتینو در فصل جدید و شایعات متعددی درباره علاقه او به ترک این تیم انگلیسی و فعالیت در یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، شایعات دیگری منتشر شد که نشان می‌داد احتمال دارد در صورت ترک تاتنهام توسط پوچتینو، گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس به جای او سکان هدایت اسپرز را به دست بگیرد.

 

1439918

 

ولی ساوت‌گیت این شایعات را رد کرده و می‌گوید به دنبال آینده‌ای بلندمدت در تیم ملی کشورش بوده و قصد دارد تا سالهای سال به عنوان سرمربی انگلیس به فعالیت در عرصه مربی‌گری ادامه دهد.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" آدم شنبه شب می‌خوابد و یک‌شنبه صبح بیدار می‌شود و می‌بیند رسانه‌ها برنامه خودشان را ریخته‌اند و حجم انبوهی خبر درباره شما منتشر کرده‌اند. ببینید، من در طول تابستان هم گفتم من کسی نیستم که به دنبال این پست و آن پست باشم و بگویم باشد، این در را باز می‌گذارم و آن در را هم باز می‌گذارم تا ببینیم چه پیش می‌آید".

 

1440804

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" من سرمربی تیم ملی انگلیس هستم و این شغل برایم امتیاز بزرگی است و به آن افتخار می‌کنم. من با این تیم خیلی کار دارم. ما معتقدیم تیم ملی انگلیس می‌تواند به پیشرفت خود ادامه دهد و تا زمانی که به من بگویند تو را در تیم ملی نمی‌خواهیم تا پایان قراردادم یعنی تا سال 2022 به این کار ادامه خواهم داد. ماجرا این است".

 

دیدگاه‌ها