کد خبر : 1641672 | 14 مهر 1398 ساعت 13:10 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

در تیم ما هر بازیکنی انگیزه گلزنی دارد

فرجی: قسمت بود من بیایم و گلزنی کنم

مدافع گلزن شهر خودرو گفت: برنده بازی ما هواداران شهرخودرو بودند که با حضورشان جو ورزشگاه امام رضا(ع) را از آن خود کرده بودند.

فرجی: قسمت بود من بیایم و گلزنی کنم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی گلزن بازی حساس هفته که موفق به کسب سه امتیاز باارزش برای تیمش شده بود، به ورزش سه گفت: بازی بسیار خوبی بود که از قبل از بازی هم می‌دانستیم که ارزش امتیازات آن شش امتیاز است چون هم ما می‌خواستیم در کورس بمانیم و هم پرسپولیس تلاش می‌کرد که خودش را به جمع بالانشینان برساند.

 

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم دیروز یکی از بهترین نمایش‌های شهرخودرو بود که برابر تیم قدرتمند پرسپولیس به اجرا درآمد و فکر می‌کنم هواداران مشهدی لذت برده باشند. ما مشکل مصدومان‌مان را داشتیم که با رسیدن آنها توانستیم به فرم ایده‌آل برسیم و شرایط را جوری رقم بزنیم که دلخواه هواداران و مردم خونگرم مشهد باشد.

 

فرجی با اشاره به تعویض اجباری‌ای که منجر به حضورش در زمین از دقیقه10 بازی شد، تصریح کرد: شرایط شهرخودرو به گونه‌ای است که تمام تیم ستاره بوده و بازیکنان جدیدی هم که با نظر آقای گل‌محمدی اضافه شده‌اند شانس بازی یکسانی دارند. قسمت این بود که من وارد زمین شوم و فرقی نمی‌کرد که من در این بازی گل بزنم یا بقیه چون هدف ما مشترک بود.

 

1440250

 

مدافع شهرخودرو در خصوص گلزنی خود نیز یادآور شد: حقیقتا انتظار گلزنی که نداشتم اما واقعیت این است که هر بازیکنی که برابر سرخابی‌ها به زمین می‌رود، انگیزه بالایی برای گلزنی دارد و من هم این انگیزه را تا آخر در خودم داشتم و لطف خدا و بعد عنایت امام رضا(ع) باعث شد تا شادی مردم از گل من کلید بخورد.

 

فرشاد فرجی با تمجید از حضور هواداران شهرخودرو آنها را برنده بازی با پرسپولیس خواند و گفت: با وجود هواداران زیاد سرخابی ها در شهرستان‌ها، واقعا ما برابر پرسپولیس احساس تنهایی نکردیم و من این گل را تقدیم به عزیزانی می‌کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند و به اعتقاد من آنها برنده اصلی بازی بودند.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: فرهاد حمیداوی برای شهرخودرو سنگ تمام گذاشته و انشاالله بازیکنان بتوانند جواب حمایت‌های ایشان را در این فصل بدهند.

دیدگاه‌ها