کد خبر : 1641679 | 14 مهر 1398 ساعت 13:36 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: آقای وزیر من خودم مسجدسلیمانی ام!

هافبک گلزن تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته با گل دقایق آخرش برابر پیکان، سه امتیاز شیرین را برای تیم تارتار رقم زد.

صادقی: آقای وزیر من خودم مسجدسلیمانی ام!

به گزارش "ورزش سه"، صادق صادقی بابا احمدی، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با پیکان گفت: بازی خیلی خوبی تیم ما انجام داد، نکته مهم این است که ما دو بار عقب افتادیم و سپس به بازی برگشتیم و توانستیم گل برتری را بزنیم، تیم ما تفکر برد دارد و تا ثانیه پایانی برای پیروزی می جنگد، حضور آقای تارتار باعث شده تا تیم نفت مسجدسلیمان دیگر یک تیم با استرس سقوط نباشد.

 

وی در مورد گل خودش در دیدار نیز گفت: وقتی سوشا توپ را فرستاد، خدا خدا می کردم که فرزاد توپ را به سمت من منحرف کند و اینگونه شد، وقتی توپ را استپ کردم تنها به گل و دروازه پیکان فکر کردم و آن را به قصد فروپاشی زدم که خداراشکر به پایم گرفت و درون دروازه رفت. من یکی از گل ها را زدم و برد نه مال من و نه برای کس دیگری است، برد برای همه تیم و همه هواداران است.


وی در ادامه گفت: برنده واقعی آنها هستند که هزار کیلومتر از مسجدسلیمان به تهران آمدند، دمشان گرم، آنها غیرت کردند و خوشحالم که در لحظات آخر، شادشان کردم.


صادقی در مورد لقب جانواریو نیز گفت: یکی از دوستانم قبل از یک بازی به من گفت جانواریو و من خندیدم اما روز بعد در ورزشگاه دیدم همه من را به این اسم صدا می کنند و اینگونه شد که این لقب را به من دادند، هواداران سرمایه اصلی تیم نفت هستند و دستشان را از طرف همه اعضای تیم می بوسم.


صادقی در مورد مشکلات مالی گفت: من به جز اینکه بازیکن تیم باشم، یکی از شهروندان مسجدسلیمان هستم، تمام عمرم در این شهر بوده ام، خانواده ام مال اینجا هستند و با قاطعیت می گویم هیچ تفریح، هیچ امکاناتی شهر من ندارد. مسجدسلیمان شهر اولین هاست اما اکنون در خیلی از مسائل آخرین است، آقای وزیر من نه به عنوان بازیکن نفت، بلکه به عنوان یک مسجدسلیمانی از شما خواهش می کنم به فکر مردم این شهر باشید، این مردم تمام عشقشان تیم نفت است.

دیدگاه‌ها