کد خبر : 1641682 | 14 مهر 1398 ساعت 13:36 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله زنبورها به پرچم کرنر در لیگ برزیل(عکس)

بازی دو تیم سائوپائولو و فورتالزا در لیگ سری آ برزیل در میانه مسابقه به مدت پنج دقیقه به یک دلیل عجیب و غریب متوقف شد: حمله کردن زنبورهای وحشی به یکی از پرچم‌های کرنر.

حمله زنبورها به پرچم کرنر در لیگ برزیل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سائوپائولو و فورتالزا در لیگ سری آ برزیل که در پکائمبو برگزار می‌شد در میانه مسابقه به یک دلیل عجیب و غریب به مدت پنج دقیقه متوقف شود. علت توقف بازی حمله کردن زنبورهای وحشی به یکی از پرچم‌های کرنر بود.

 

1440818

 

در دقیقه 25 مسابقه دنیل آلوس بازیکن سائوپائولو آماده می‌شد تا ضربه کرنری که تیمش بدست آورده را روی دروازه حریف ارسال کند. او درحالیکه پشت توپ ایستاد چیزی نگذشت که از درد گردن شکایت کرد و مشخص شد که زنبور او را نیش زده است. از آن به بعد بازی از حالت طبیعی خارج شده و همه سعی می‌کردند پرچم کرنر مورد حمله قرار گرفته و زنبورها را از زمین خارج کنند تا بازیکن دیگری آسیب نبیند.

 

1440817

 

قرعه کندن پرچم زنبورزده و دور کردن آن از زمین به نام جکسون، مدافع فورتالزا افتاد. او که صورتش را با پیراهن خود پوشانده بود توانست پرچم را از زمین دور کند تا بازی دوباره آغاز شود.

 

1440819

 

اما بر اساس قوانین فوتبال، بدون وجود چهار پرچم کرنر، هیچ مسابقه‌ای نباید انجام شود. اما از سوی دیگر حفظ سلامت بازیکنان هم مهمترین اصل فوتبال است و به همین خاطر بود که داور مسابقه اجازه داد تا بازی بدون یک پرچم کرنر ادامه پیدا کند.

 

 

دیدگاه‌ها