کد خبر : 1641689 | 14 مهر 1398 ساعت 14:09 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد فعلا برنامه ای برای تمدید قرارداد با پوگبا ندارد

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر درخواست نجومی پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، از این تیم برای تمدید قرار داد مطرح شد. موضوعی که حالا با واکنش یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد مواجه شده است.

یونایتد فعلا برنامه ای برای تمدید قرارداد با پوگبا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی پل پوگبا، ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد، از این تیم مطرح شد و در مقطعی نیز او تا آستانه پیوستن به رئال مادرید پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رنگ واقعیت به خود نگرفت و پوگبا در منچستریونایتد ماندگار شد. طی روز های اخیر شایعاتی مبنی بر تمدید قرار داد او با شیاطین سرخ و افزایش دستمزد او مطرح شد.

 

1439581

 

باشگاه منچستریونایتد از شایعات مبنی بر این که پوگبا برای ماندن در یونایتد، درخواست دستمزد هفتگی 600000 پوند کرده، بسیار عصبانی است.

 

پوگبا از ابتدای فصل دو بار از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده و حضور او در بازی یکشنبه مقابل نیوکسل نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد درباره مسائل مربوط به تمدید قرارداد پل پوگبا به دیلی میل گفت:" پل هنوز دو سال از قراردادش با یونایتد باقی مانده است و به همین خاطر فعلا هیچ گونه گفت و گویی در مورد تمدید قرارداد او مطرح نشده است.

 

پوگبا کاملا به شکل 100 درصدی روی کار خود تمرکز کرده و می خواهد برای تیم مفید باشد. هرکسی که می گوید او درخواست دستمزد هفتگی 600000 پوند کرده کاملا در اشتباه است."

 

دیدگاه‌ها