کد خبر : 1641714 | 14 مهر 1398 ساعت 16:32 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای تشنج در کادر مدیریتی شهر خودرو مذبوحانه بود

سرآسیایی: از غرور مردم مشهد ما هم مغرور شدیم

مدیر تیم شهر خودرو گفت: نتیجه گرفتن از تیم‌های مطرح غروری به مردم مشهد می‌دهد و ما هم واقعا بعد از بردن پرسپولیس، دیدیم، حس کردیم و مانند آنها سربلند شدیم.

سرآسیایی: از غرور مردم مشهد ما هم مغرور شدیم

مجتبی سرآسیایی مدیر تیم فوتبال شهر خودرو خراسان پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: این برد مبارک همه مشهدی‌ها باشد، چه آنهایی که به ورزشگاه آمدند و چه عزیزانی که پای گیرنده‌ها دلشان با تیم شهرشان بود. واقعیت این بود که ما در این بازی به چندین موفقیت رسیدیم که سه امتیاز تنها یک بخش آن بود.

 

وی ادامه داد: تیم ما در این بازی نشان داد که از لحاظ بحث فنی به تکامل خوبی رسیده و با وجود اینکه هنوز برخی از بازیکنان مصدوم ما نیز به طور کامل نرسیده‌اند، به این مهم به لحاظ فنی نزدیک شده‌ایم. منظر دیگر ما از این بازی شکسته شدن طلسم بردن مقابل پرسپولیس بود که بعد از چند بازی که در مشهد و تهران روبروی پرسپولیس بازی کردیم و اتفاقا بازی‌های خوبی انجام داده بودیم، هنوز این تیم را نبرده بودیم و در نهایت این طلسم را شهر خودرو شکست.

 

سرآسیایی به اتفاقاتی که این بازی را تا آستانه برگزار نشدن در مشهد نیز نزدیک کرده بود، اشاره کرده و گفت: وفاقی در خراسان اتفاق افتاد که در ایام شهادت حضرت رقیه(س) و شرایط خاص مذهبی شهر مشهد، باعث شد مدیران استانی و شورای تامین، هیات‌های مذهبی، ورزشگاه آستان قدس‌رضوی و نیروی انتظامی، یگان ویژه و همچنین هیات فوتبال، دست به دست هم داده و تمام تلاش خود را کردند تا سرانجام این بازی برگزار شد و الحق که به بهترین نحو نیز برگزار شد.

 

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو با ابراز خوشحالی از اختصاص یافتن سکوهای میزبان به هواداران واقعی این تیم یادآور شد: مهمترین اتفاق به نظرم در بازی با پرسپولیس این بود که ما در بحث بلیت‌فروشی الکترونیکی و ورود تماشاگران بعد از سال‌ها توانستیم از لحاظ کیفیت و تعداد تماشاگران حق میزبانی خود را بگیریم و اجازه ندهیم هوادار تیم حریف به اسم تیم ما به ورزشگاه بیاید و هوادار شهر خودرو پشت سایت خرید بلیت بماند.

 

1440250

 

وی ادامه داد: با این حال من از حضور هواداران مشهدی حریف هم لذت بردم چرا که تماشاگرانی از شهر ما هم که برای پرسپولیس آمده بودند، برد شهر خودرو ناراحت‌شان نکرد و این احساس تعلق خاطر به شهر حتی در دو آتشه‌های مشهدی پرسپولیس هم مشهود بود. آنها حتی تیم ما را هم خوب تشویق کردند و ما در این بازی کمترین فحاشی‌ای نداشتیم و نماد یک بازی سلامت در ورزشگاه امام رضا بود.

 

سرآسیایی به انتصابات اخیر این باشگاه و حضور صرف خود در پست مدیریت تیم اشاره کرد و گفت: پیش از بازی شیطنت‌هایی اتفاق افتاد که در روال بزرگ شدن تیم، مذبوحانه شکل گرفت چرا که من همیشه به بازیکنان‌مان گفته‌ام که هر چه باشگاه ما بزرگتر شود، بیشتر به دنبال به هم زدن و به هم ریختن تیم‌مان خواهند بود. اما مهم این بود که در پایان ما همدلی و وفاق و یک‌دستی داخل تیم‌مان را حفظ کنیم که کردیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم و می‌گیریم.

 

وی حضور قائم مقام جدید در باشگاه را این‌گونه تشریح کرد: دوست خوبم آقای علیپور بنا به صلاح‌دید دکتر حمیداوی و توصیه شخص خودم عهده‌دار مسئولیت قائم‌مقامی باشگاه شدند چرا که خیلی وقت بود که من با توجه به صحبت‌هایی که با دکترحمیداوی مالک باشگاه، وطنخواه و گل‌محمدی داشتم به خاطر شرایط خاص تیم و هدف ویژه‌ای که امسال دنبال می‌کنیم خواسته بودم متمرکز بر مدیریت تیم باشم ضمن اینکه فارغ از هر موضوعی، حق طبیعی هر مالک باشگاهی است که هر انتصابی که مدنظرش باشد انجام دهد.

 

سرآسیایی افزود: در طول شش سال قدمت باشگاه شهر خودرو، مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده داشته‌ام. ما در چند سال گذشته نیاز بر این بود که پیگیری‌های بیرونی داشته باشیم که به کمک حاج آقای حیدری و وطنخواه و کریمویی و همچنین حمایت‌های بی‌بدیل مدیران استانی و شهری دوران سخت گذشته را به بهترین نحو پشت سرگذاشتیم تا اینکه با ورود دکتر حمیداوی، این مسائل و دغدغه‌های باشگاه به حداقل رسید و اکنون در این برهه احتیاج به تمرکز درون تیم داریم که خوشحالم در این بخش متمرکز باشم و کمک کنم.

 

مدیر تیم شهر خودرو در خاتمه از حمایت مردم مشهد بار دیگر تشکر کرد و گفت: بعد از بازی صحنه‌های جالبی را دیدیم اما از همه زیباتر حس غرور مردم خراسان بود که با دیدن آنها، این احساس در ما هم متبلور شد و این بالاترین حس دنیاست چون آنها دیدند که حرف‌های زیادی برای گفتن در مجامع ورزشی دارند.

دیدگاه‌ها