کد خبر : 1641724 | 14 مهر 1398 ساعت 16:57 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

گنج زاده به مدال نقره کاراته دست یافت

سجادگنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در فینال مسابقات ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه موفق به کسب مدال نقره شد.

گنج زاده به مدال نقره کاراته دست یافت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو در کومیته مردان وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان مسکو به مصاف "گوگیتا آرکانیا" از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 2 بازی را واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

 

گنج زاده برای رسیدن به فینال مقابل کاراته کاهای کرواسائو، الجزایر، شیلی و فرانسه به پیروزی رسیده بود.

 

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

 

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه 2 بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

 

سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه به مدال طلا دست یافت.

 

رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان روسیه به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

 

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مصاف آراگی ژاپنی رفت و در پایان پورشیب به مدال طلا دست یافت.

 

دیدگاه‌ها