کد خبر : 1641729 | 14 مهر 1398 ساعت 17:15 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: سویا توانایی شکست بارسلونا را دارد

لوک دی یونگ، مهاجم هلندی سویا، معتقد است که این تیم قابلیت شکست هر تیمی حتی بارسلونا را دارد.

دی یونگ: سویا توانایی شکست بارسلونا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و سویا در حالی امشب به مصاف هم می روند که هر دو تیم  13 امتیاز دارند و دیدار امشب می تواند تاثیر زیادی در جایگاه آن ها در جدول لالیگا داشته باشد.
لوک دی یونگ، بازیکن هلندی سویا، معتقد است که این تیم توانایی پیروزی در بازی امشب را دارد و می تواند بلوگرانو را در نیوکمپ غافلگیر کند.

 

 

Image result for luuk de jong sevilla

 

 

او در این رابطه گفت:" از آخرین پیروزی ما در نیوکمپ زمان زیادی می گذرد اما من فکر می کنم که سویا می تواند بالاخره این طلسم را بشکند. ما باید در این دیدار تمرکز خود را حفظ کنیم و آماده وقوع هر اتفاقی در طول بازی باشیم. اگر اعتماد به نفس داشته باشیم می توانیم هر تیمی را از پیش رو برداریم حتی بارسلونا. بازی مقابل بارسا همیشه دشوار است. من سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ به میدان رفتم. آن ها بازیکنان با کیفیتی دارند و همین موضوع می تواند عامل پیروزی برای هر تیمی باشد.
بازی در نیوکمپ و سایر ورزشگاه های بزرگ همیشه چالش برانگیز است اما مهم نیست که شما کجا بازی می کنید و باید همیشه آماده پیروزی باشید.
من هیچ وقت یک تعداد گل برای خود متصور نبوده ام و تنها می خواهم برای تیمم مفید باشم. من در هر بازی به سختی تلاش می کنم و امیدوار هستم با استمرار این تلاش در ادامه فصل نیز برای سویا یک بازیکن کلیدی باشم."

دیدگاه‌ها