کد خبر : 1641713 | 14 مهر 1398 ساعت 16:13 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: انگیزه‌ای برای انتقام از بارسلونا ندارم

خولن لوپتگی امشب به ورزشگاهی باز خواهد گشت که از آخرین حضورش در آن خاطره‌‌ای تلخ دارد.

لوپتگی: انگیزه‌ای برای انتقام از بارسلونا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، خولن لوپتگی سال گذشته در چنین مقطعی هنوز مربی رئال مادرید بود. دوران حضور او در این باشگاه با شکست 5-1 از بارسا در نوکمپ به اتمام رسید و او تا پایان فصل بدون تیم باقی ماند تا اینکه تصمیم گرفت هدایت سویا را قبول کند.

لوپتگی امشب به نوکمپ باز خواهد گشت اما این بار به عنوان مربی سویا و باید دید شاگردان او چه نمایشی برابر بارسای باانگیزه خواهند داشت.

 

 

1440870

 

 

لوپتگی در مورد این بازی گفت: «هیچ انگیزه‌ای برای انتقام از بارسا ندارم و تنها هدف من این است که سویا نمایش بزرگی در نوکمپ ارائه دهد. بارسا پس از دو بازی بسیار خوبی که برابر ختافه و اینتر داشت، به مصاف ما می‌‌آید و در بهترین شرایط قرار دارد. انتظار بهترین بارسلونا را دارم و ما هم آماده این بازی هستیم.»

 

درباره‌ی لیونل مسی: «اینکه مسی امشب بازی خواهد کرد یا خیر، موضوعی مربوط به من نیست. تنها تمرکز من روی بازیکنان خودم است. بارسا تیمی بزرگ با بازیکنانی باکیفیت است و اگر مسی هم امشب بازی کند، به صورت منطقی به تیم بهتری نیز تبدیل خواهد شد.»

 

درباره‌ی آنسو فاتی: «نمایش او در چنین سن و سالی(16) من را شگفت‌زده کرده است. حضور در ترکیب بارسا در 16 سالگی و ارائه چنین بازی‌هایی اصلا ساده نیست. بارسا بازیکنان بزرگی دارد و فاتی نیز یکی از آنهاست ولی ما باید روی بازی خودمان تمرکز داشته باشیم.»

 

 

1438875

 

 

دیدگاه‌ها