کد خبر : 1641851 | 15 مهر 1398 ساعت 10:40 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

ورود رایگان تی تی ها به یادگار؛

چرا تعداد تماشاگران تراکتور کمتر اعلام شد؟

مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که عده ای از هواداران تیم تراکتور بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند و به همین خاطر تعداد تماشاگران کمتر اعلام شد.

چرا تعداد تماشاگران تراکتور کمتر اعلام شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار تراکتور و پارس جنوبی جم، جایگاه تی تی و اوز به اوز پر از تماشاگر بود و سکوهای سبز پشت دروازه نیز به صورت کم و بیش مملو از تماشاگر شده بود اما گوینده ورزشگاه تعداد هواداران را حدود 20 هزار نفر اعلام کرد که با اعتراض هواداران مواجه شد. باتوجه به این که طبقه پایین استادیوم یادگار حدود 50 هزار ظرفیت دارد، تماشاگران حاضر در بازی با پارس نیز حدود 35 هزار نفر بودند که از سوی گوینده ورزشگاه کمتر اعلام شد.

 

غلامرضا صادقیان در این خصوص گفت: حدود 20 هزار بلیت به صورت اینترنتی فروخته شده بود و تعدادی از هواداران بین دو نیمه و بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند که معتقدم آمار واقعی تعداد هواداران در بازی مقابل پارس جنوبی، حدود 32 هزار نفر بود.

 

وی همچنین با تقدیر از هواداران تراکتور عنوان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که استقبال خیلی خوبی از هواداران پارس جنوبی داشتند و توانستند فرهنگ جدیدی در فوتبال ایران ایجاد کنند که تعریف و تمجید رئیس کمیته انضباطی و مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی را به دنبال داشت. مدیریت و هواداران باید برای اجرای برنامه‌های باشگاه همدل و متحد باشند.

دیدگاه‌ها