کد خبر : 1641873 | 15 مهر 1398 ساعت 11:28 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

ملحق شدن باتیستوتا به کادر فنی چزاره پراندلی

کوریره دلو اسپورت مدعی شد گابریل باتیستوتا، اسطوره آرژانتینی به تیم چزاره پراندلی مربی ایتالیایی ملحق شده و در زمان بازگشت پراندلی به مربی‌گری، باتیستوتا در کادر فنی او حضور خواهد داشت.

ملحق شدن باتیستوتا به کادر فنی چزاره پراندلی

به گزارش "ورزش سه"، رسانه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت اعلام کرد گابریل باتیستوتا، اسطوره آرژانتینی فوتبال به تیم چزاره پراندلی مربی ایتالیایی ملحق شده و زمانی که پراندلی صاحب تیم شده و بار دیگر روی نیمکت بنشیند، باتیستوتا به عنوان عضوی از کادر فنی در کنار او خواهد بود. پراندلی آخرین بار هدایت تیم جنوا را به عهده داشته است.

 

1441085

 

کوریره در گزارش خود می‌گوید باتیستوتا شغل آینده خود در دنیای فوتبال را مشخص کرده و تصمیم گرفته به دنیای مربی‌گری وارد شود. او به این منظور از چزاره پراندلی مربی ایتالیایی خواسته تا او را به کادر فنی خود اضافه کند. این گزارش می‌گوید پراندلی با خوشحالی از درخواست باتی گل استقبال کرده.

 

این ماجرا در روزهای اخیر در شهر فلورانس ایتالیا اتفاق افتاده، جایی که باتیستوتا، آقای گل تاریخ فیورنتینا و یکی از اسطوره‌های بزرگ دنیای فوتبال مشغول پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی‌ای است که روی قوزک پای چپش انجام شده است.

 

1441086

 

کوریره می‌گوید باتی گل و پراندلی چندی پیش در این باره با هم صحبت کرده بودند و باتیستوتا درخواست خود را به پراندلی اعلام کرده بوده. تا اینکه پراندلی دیروز در فلورانس به عیادت باتی گل رفته و باتیستوتا برایش توضیح می‌دهد که آینده خود را در مربی‌گری تصور می‌کند. باتیستوتا به پراندلی می‌گوید به این نتیجه رسیده که مربی‌گری را باید روی نیمکت یاد بگیرد و نه در کلاسهای تئوری. پراندلی هم در پاسخ از پیشنهاد باتیستوتا استقبال کرده و به او گفته دانش فوتبالی، شخصیت خاص و کاریزمای او می‌تواند از اسطوره  آرژانتینی یک مربی بزرگ بسازد.

 

دیدگاه‌ها