کد خبر : 1641876 | 15 مهر 1398 ساعت 10:30 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی آرسن ونگر با کاپشن معروف دوران آرسنال

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، در مورد کاپشن بلند و معروف خود که در زمان سرمربی گری توپچی ها آن را می پوشید، مصاحبه جالبی انجام داد.

شوخی آرسن ونگر با کاپشن معروف دوران آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر پس از 22 سال نشستن روی نیمکت آرسنال، در تابستان 2018 از این تیم جدا شد.

 

ونگر حالا پس از یک سال دوری از مربی گری یک مصاحبه جالب درباره آن کاپشن بلند و معروفش که روی نیمکت آرسنال آن را بر تن می کرد انجام داده است. کاپشن پف داری که به نظر می رسد علاوه بر خاصیت گرم کردنش، ونگر در آن زمان نوعی رابطه عاطفی نیز با آن برقرار کرده بوده.

 

1441088

 

 ونگر غالبا در تونل ورزشگاه و در کنار زمین درگیری هایی با زیپ این کاپشن داشت که صحنه های جالبی را به وجود می آورد. ونگر در این باره گفت:" آن کاپشن بسیار بلند بود. در زمستان وقتی آن را می پوشیدم و در بعضی مواقع خم می شدم که زیپش را ببندم، همه چیز بسیار مسخره به نظر می رسید. زیپ آن کاپشن بسیار بلند بود و من همواره با بستن آن مشکل داشتم."

 

دوربین های تلوزیونی نیز همواره از پوشش درگیری ونگر و زیپ کاپشنش لذت می بردند. در نوامبر سال 2014 نیز شرکت پوما یک فیلم تبلیغاتی منتشر کرد که در آن یک کاپشن تازه طراحی کرده بود و ونگر نقش اصلی را در این فیلم ایفا می کرد. نقشی که احتمالا به خاطر حرکات و درگیری های او با کاپشن هایش به او داده شده بود.

 

ونگر حتی در بعضی مواقع با جیب این کاپشن ها و پیدا کردن آن ها نیز با مشکلاتی مواجه شده بود. او در این باره هم به شوخی گفت:" من همیشه از ناحیه دست احساس سردی زیادی می کردم. تکنیک من در این زمینه ها نباید فوق العاده باشد چرا که اصل کار جای دیگر و در درون زمین است. جایی که شما هر لحظه باید حواستان به آن باشد."

 

دیدگاه‌ها