کد خبر : 1641888 | 15 مهر 1398 ساعت 12:41 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنیل ارزانی به تیم زیر23 ساله ها دعوت شد

بازگشت هافبک ایرانی به تیم ملی استرالیا

بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی استرالیا که می تواند در رقابت های المپیک 2020 توکیو بازی کند به تیم ملی زیر 23 ساله های استرالیا دعوت شد.

به گزارش" ورزش سه" دنیل ارزانی وینگر ایرانی الاصل تیم ملی استرالیا که در جام جهانی 2018 جوانترین بازیکن تورنمنت در ترکیب استرالیا بود بعد از پیوستن به سلتیک در همان ابتدا دچار مصدومیت شد و جام ملت های آسیا 2019 در امارات را از دست داد اما او حالا در مسیر بازگشت قرار دارد.


در آخرین اردوی تیم امید که برای آمادگی استرالیا برای رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا و رسیدن به المپیک 2020 برگزار می شود به اردو دعوت شده است. اردوی هفته آینده تیم زیر23 ساله ها فرصتی برای حضور مجدد ارزانی در ترکیب تیم ملی استرالیا است و این بازیکن 20 ساله می تواند به طور بالقوه در ترکیب زیر 23 سال این کشور حضور داشته باشد.


تعطیلات فیفادی در هفته آینده به استرالیا این اجازه را می دهد تا به راحتی ارزانی و سایر بازیکنانش که در اروپا بازی می کنند را به تیم المپیک دعوت کند اما نکته مهم این جا است که بازی های قهرمانی زیر23 سال آسیا که در ژانویه برگزار می شود در روزهای فیفا نیست و حضور ارزانی منوط به شرایط و بازی های تیم باشگاهی اش سلتیک خواهد داشت. ارزانی که تحت قرارداد تیم منچسترسیتی است دومین سال حضور قرضی اش را در باشگاه سلتیک اسکاتلند سپری می کند.

 

1441113


گراهام آرنولد سرمربی تیم استرالیا درباره ارزانی می گوید:" من رنه مئولنستین دستیارم را به سلتیک فرستادم تا با نیل لنون سرمربی این تیم درباره ارزانی صحبت کند و آن ها گفته اند که دنیل وضعیت خیلی خوبی دارد."


او افزود:" آن ها ارزانی را دوست دارند. آن ها فکر می کنند که او یک بازیکن ویژه است اما او باید برای رسیدن به آمادگی کامل با انجام بازی پیشرفت کند. دنیل می تواند در شش ماه باقیمانده تا بازی های مقدماتی المپیک در تایلند به آمادگی کامل برسد. سلتیک یک باشگاه بزرگ است و دنیل خوب می داند که باید سخت تلاش کند تا جایگاهش را در این تیم به دست بیاورد."


دنیل ارزانی در بازی های تیم استرالیا در رقابت های مقدماتی جام جهانی در برابر نپال و تایوان حضور نخواهد داشت اما براساس اعلام آرنولد او می تواند برای بازی با اردن تیمش را همراهی کند.

 

1441114

دیدگاه‌ها