کد خبر : 1641899 | 15 مهر 1398 ساعت 13:50 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت یوفا با تغییر تاریخ دیدار انگلیس-جمهوری چک

یوفا با وجود درخواست پلیس بریتانیا برای تغییر زمان بازی تیم‌های ملی انگلیس و جمهوری چک اعلام کرد این بازی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

مخالفت یوفا با تغییر تاریخ دیدار انگلیس-جمهوری چک

به گزارش "ورزش سه"، پلیس بریتانیا با ارسال درخواست‌هایی به یوفا از این سازمان خواسته بود دیدار دو تیم ملی انگلیس و جمهوری چک در چهارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2020 به زمانی دیگر موکول شود چرا که پلیس انگلیس از هولیگانیسم در پراگ و به‌وجود آمدن خطر برای هواداران دو تیم نگران بود. ولی یوفا این درخواست‌ها را رد کرده و اعلام کرد دیدار دو تیم طبق برنامه روز جمعه در پراگ برگزار خواهد شد.

 

1441127

 

بعد از درگیری‌هایی که هواداران تیم ملی انگلیس در جریان سفرهای اخیر این تیم به آلمان، هلند و پرتغال به‌وجود آورده بودند یوفا اعلام کرده در بازی روز جمعه در شهر پراگ، رفتار تماشاچیان انگلیسی را به دقت زیر نظر خواهد داشت.

 

انگلیس که برای میزبانی جام ملت‌های اروپای بعدی نامزد شده از این نگران است که این رفتارهای هوادارانش در نهایت به کاهش شانس میزبانی این کشور منجر شود.

 

پلیس انگلستان در نامه‌ای به یوفا خواسته بود به دلیل برگزاری بازی تیم ملی انگلیس و جمهوری چک در روز جمعه که شب تعطیلات آخر هفته محسوب می‌شود و در نتیجه احتمال مصرف بالای مشروبات الکلی و درگیری‌های ناشی از آن وجود دارد تاریخ این بازی را به روز دیگری در میانه هفته منتقل کند. درخواستی که با موافقت یوفا مواجه نشده است.

 

دیدگاه‌ها