کد خبر : 1641956 | 15 مهر 1398 ساعت 17:54 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

موراتی:

اینتر نیاز به چند خرید بزرگ دیگر دارد

مالک سابق باشگاه اینتر معتقد است که این تیم برای رسیدن به سطح یوونتوس، به چند خرید دیگر نیازمند است.

اینتر نیاز به چند خرید بزرگ دیگر دارد

به گزارش "ورزش سه"، دربی ایتالیا شب گذشته با برتری یوونتوس در جوزپه مه آتزا به اتمام رسید. اینتر با وجود استفاده از مزیت میزبانی نتوانست حریف یوونتوس شود و گل دقیقا پایانی ایگواین، سند برتری بیانکونری را امضا کرد. با این برد، یووه به تنهایی در صدر قرار گرفت و اینتر یک رده تنزل پیدا کرد.

 

 

 

1440984

 

 

ماسیمو موراتی مالک سابق باشگاه اینتر در گفت‌وگو با رادیو رای ایتالیا در خصوص شکست 2 بر یک شب گذشته اینتر مقابل یوونتوس در هفته هفتم سری آ ایتالیا گفت:« نیمه اول بازی زیبا بود، اما نیمه دوم کمی کسل‌کننده بود. به نظرم لوکاکو هنوز نیاز به این دارد که خود را با تیم وفق دهد. ویژگی‌های خاص روملو زمان خواهد برد تا در اینتر شکوفا شود.

ما باید با همین روند به کارمان تا پایان فصل ادامه دهیم. این فصل اینتر شخصیت لازم برای قهرمانی در سری آ را دارد اما یوونتوس واقعاً تیم قدرتمندی است. به عنوان یک هوادار اینتر امیدوارم حرکت یوونتوس در ادامه کمی کُند شود.»

 

کونته:« من بر این باورم که اینتر با کونته می‌تواند پیشرفت زیادی کند. ما در مورد یک سرمربی حرفه‌ای با شخصیت فوق‌العاده قوی صحبت می‌کنیم. حضور سنسی و بارلا در ترکیب نراتزوری هم باعث ایجاد تغییر در تیم شده، آنها موفق شده‌اند چیزی متفاوت به تیم اضافه کنند. با چند خرید بزرگ دیگر، اینتر به جایگاه واقعی‌اش باز خواهد گشت.»

 

 

1441021

 

دیدگاه‌ها