کد خبر : 1641981 | 15 مهر 1398 ساعت 19:28 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوچانو اسپالتی؛ یک قدم تا هدایت میلان

به نظر می رسد میلان برای عقد قرارداد با لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق اینتر با وی به توافق دست یافته است.

لوچانو اسپالتی؛ یک قدم تا هدایت میلان

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل رسانه های ایتالیایی خبر از احتمال اخراج مارکو جامپائولو، سرمربی فعلی میلان در صورت ناکامی در بازی هفته هفتم روسونری مقابل جنوا داده بودند، اما اگرچه میلان در دیداری دشواری موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد، اما به نظر می رسد مدیران روسونری قصد دارند به همکاری کوتاه مدت خود با مارکو جامپائولو پایان دهند.

 

1395029

 

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، لوچانو اسپالتی تا 24 ساعت آینده هدایت میلان را بر عهده خواهد گرفت. در واقع در حال حاضر طرفین بر سر عقد قراردادی دو ساله با حقوق سالانه چهار میلیون یورو و امکان تمدید بر سال سوم به توافق دست یافته اند، اما لوچانو اسپالتی هنوز دو سال دیگر با اینتر قرارداد دارد و فسخ آن قرارداد کمی زمان بر است.

 

لوچانو اسپالتی علاقه ای به تخفیف دادن به باشگاه سابق خود ندارد، اما مدیران میلان و اینتر در حال مذاکره برای یافتن راه حلی برای حضور اسپالتی روی نیمکت روسونری هستند. در صورت رخ دادن این اتفاق، باشگاه اینتر نیز ده میلیون یورو سود خواهد کرد. لوچانو اسپالتی در دوران دو ساله حضور خود در اینتر موفق شد بعد از سالها باعث حضور نراتزوری در لیگ قهرمانان شود و به نظر می رسد با توجه به غیبت چندین ساله میلان در این تورنمنت معتبر، اولین هدف مدیران روسونری از استخدام لوچانو اسپالتی نیز راهیابی به این مسابقات است.

دیدگاه‌ها