کد خبر : 1641996 | 15 مهر 1398 ساعت 20:53 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: می خواستم در یوونتوس بمانم و ماندم

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس مدعی شد یکی از بهترین بازی های خود را برابر اینتر انجام داده است.

دیبالا: می خواستم در یوونتوس بمانم و ماندم

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان اخبار زیادی در مورد عدم علاقه مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس به حفظ پائولو دیبالا و احتمال انتقال او به تیم هایی چون منچستریونایتد و تاتنهام مطرح شد. اما در نهایت پائولو دیبالا تمایل شدیدی به ماندن داشت و در یوونتوس هم ماند. ستاره شماره ده بیانکونری دیشب در دقایق ابتدایی دیدار مقابل اینتر موفق به گلزنی شد و حالا در مورد درخشش در این دیدار صحبت کرده است.

 

1440979

 

پائولو دیبالا گفت: "آیا گلزنی برابر اینتر نوعی انتقام برای من بود؟ در طول فصل تابستان همه می دانستند که من چه می خواهم و در حال حاضر من خوشحالم که برای یوونتوس بازی می کنم. ما در طول پنجره نقل و انتقالات حرف های اشتباه زیادی گفتیم، اما من در نهایت در یوونتوس ماندم. این همان چیزی بود که من می خواستم و در دیدار مقابل اینتر من یکی از بهترین بازی های خود را انجام دادم.

 

بازی کردن کنار کریستیانو رونالدو و گونسالو ایگواین؟ در این مقطع بازی کردن در چنین شرایطی برای من آسان نبود. من مجبور شدم نقش بازیساز را در زمین بر عهده گیرم و بعد از مدتی خسته شدم. من در طول بازی مجبور بودم از دست مارسلو برزوویچ فرار کرده و در تمام نقاط زمین فعالیت کنم. حالا در ادامه خواهیم دید که آیا فرصتی برای بازی دوباره در این پست وجود دارد یا خیر."

دیدگاه‌ها