کد خبر : 1642047 | 16 مهر 1398 ساعت 09:40 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی سولسشر از دچار شدن به سرنوشت مورینیو

دیلی‌میل می‌گوید اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از این نگران است که در صورت شکست سنگین تیمش مقابل لیورپول، او بلافاصله از مربی‌گری شیاطین سرخ اخراج شود.

نگرانی سولسشر از دچار شدن به سرنوشت مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از اینکه این هفته در لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل شکست خوردT در حال حاضر با 9 امتیاز از هشت بازی در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و باید روز یکشنبه دو هفته دیگر به مصاف لیورپول برود. اما دیلی‌میل می‌گوید سولسشر به شدت نگران آن بازی است و می‌ترسد در صورت شکست سنگین مقابل لیورپول اخراجش از شیاطین سرخ قطعی باشد.

 

1441277

 

این در حالی است که سولسشر اعلام کرده بازی  بعدی با لیورپول که بعد از وقفه بازی‌های ملی برگزار خواهد شد برای تیم او بهترین بازی ممکن خواهد بود.

 

 اما در حالی‌که منچستر یونایتد بدترین شروع فصل خود در سی سال اخیر را تجربه می‌کند، سرمربی 46 ساله نروژی نگران است که اگر شاگردانش در دیدار بعدی مقابل لیورپول شکست سنگینی متحمل شوند، اد وودوارد نایب‌رئیس باشگاه برای اخراج او آن‌قدر تحت فشار قرار بگیرد که طاقت تحمل این فشارها را نداشته باشد و در نهایت برای رهایی خود دست به اخراج او بزند.

 

1441276

 

البته سولسشر حق دارد نگران شکست در مقابل لیورپول باشد. چرا که فصل گذشته شکست 3-1 یونایتد مقابل لیورپول در آنفیلد بود که مهر پایان بر دوران حضور ژوزه مورینیو در اولدترافورد زد و امسال هم یک شکست سنگین دیگر می‌تواند همان سرنوشت را برای سولسشر رقم بزند.

 

دیدگاه‌ها