کد خبر : 1642083 | 16 مهر 1398 ساعت 12:15 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک پوچتینو به قطر در آکادمی اسپایر

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که برای شرکت در اجلاس آکادمی اسپایر به قطر سفر کرده در این اجلاس قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت و پیشرفت‌های فوتبالی این کشور را ستود.

تبریک پوچتینو به قطر در آکادمی اسپایر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیگ‌های اروپایی فوتبال به دلیل شرکت بازیکنان باشگاه‌ها در تیم‌های ملی‌شان وارد یک دوره وقفه شد، که از آن به عنوان وقفه بازی‌های ملی یاد می‌شود، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام به دعوت قطری‌ها راهی خلیج فارس شد تا در اجلاس آکادمی اسپایر شرکت و سخنرانی کند.

 

1441314

 

آکادمی اسپایر مجموعه‌ای است که با سرمایه‌گذاری دولت قطر بنیان‌گذاری شده و هدف خود را کمک به توسعه ورزش قهرمانی و پرورش استعدادهای ورزشی تعریف کرده است. این مجموعه در سال‌های گذشته موفق شده خود را به عنوان یکی از نهادهای پیشرو در شکار و پرورش استعدادهای ورزشی مطرح کند.

 

پوچتینو در سخنرانی خود در این اجلاس گفت:" می‌خواهم به فدراسیون فوتبال قطر به خاطر قهرمانی تیم ملی این کشور در جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم. ما هر وقت به قطر و به اینجا یعنی آکادمی اسپایر می‌آییم از دیدن دورنما، برنامه‌ریزی و شور و شوقی که این کشور به ورزش و توسعه ورزشی نشان می‌دهد شگفت‌زده می‌شویم و تحسینش می‌کنیم".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه به مسائل اخیر خود در تاتنهام اشاره کرد و گفت:" تاتنهام اعتماد به نفس خود را از دست داده. ما باید برای به‌دست آوردن دوباره اعتماد به نفس‌مان تلاش کنیم. کسی نمی‌تواند در چنین شرایطی پنهان شود و همه باید بار مسئولیت را به دوش بکشند".

 

دیدگاه‌ها