کد خبر : 1642097 | 16 مهر 1398 ساعت 12:57 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تابارز: انتقادها از لوئیس سوارز منصفانه نیست

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه، نسبت به انتقادات مطرح شده راجع به لوئیس سوارز واکنش نشان داد.

تابارز: انتقادها از لوئیس سوارز منصفانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا، طی هفته‌های اخیر عملکردی درخشان در ترکیب تیمش داشته است. او در چهار بازی اخیر 3 گل برای بلوگرانو به ثمر رسانده است.

 

1441330

 

سوارز اما از ابتدای فصل در چند مقطع با مصدومیت‌های مختلف دست و پنجه نرم کرده است؛ این مهاجم اروگوئه‌ای حالا به طور کامل از بند مصدومیت رهایی یافته اما با این وجود برای بازی‌های ملی به اردوی تیم ملی کشورش اضافه نشد تا به ریکاوری خود در بارسلونا ادامه دهد. موضوعی که باعث شده انتقادات فراوانی نسبت به سوارز 32 ساله مطرح شود. اتفاقی که اکنون با واکنش اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه، مواجه شده است. او دفاع جانانه‌ای از سوارز انجام داد و در این باره گفت:" سوارز چند سال در تیم ملی حضور داشته است؟ او از سال 2007 اینجاست. چند بازی انجام داده است؟ چند گل به ثمر رسانده است؟ چند بار برای ما با مصدومیت بازی کرده است؟

 

او به ریکاوری خود ادامه خواهد داد و ما هیچ عجله‌ای در مورد او نداریم. زمان مشخص خواهد کرد که چه کسی درست می‌گوید. ما اعتماد کاملی نسبت به سوارز داریم.

 

1441331

 

حدس زدن آینده یک بازیکن بسیار دشوار است. من نمی‌توانم حدس بزنم که سوارز تا چه زمانی در این جا بازی خواهد کرد. در سال 2006 وقتی او برای اولین بار به اینجا آمد، چیزهایی از او دیدم که فوق‌العاده بود.

 

سوارز در بعضی مواقع اشتباهاتی انجام می‌داد، فراز و نشیب‌هایی داشت، اما هر بار که به این جا می‌آمد چیز جدیدی از خود نشان می‌داد.

 

او بهترین بازیکن خرونینگن بود، بعد از آن به آژاکس رفت و در 21 سالگی کاپیتان این تیم شد سپس به لیورپول پیوست و گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر رساند و بعد از آن نیز در بارسلونا به رکوردشکنی ادامه داد. مشکلات همیشه وجود دارد. چیز مهم این است که ما به سوارز کمک کنیم و بتوانیم او را درک کنیم.

 

آن چه لوئیس سوارز برای فوتبال اروگوئه ارائه داد بسیار بزرگ بود. من امیدوارم که او بتواند به همین شکل به درخشش خود ادامه دهد. ما نمی‌توانیم به خاطر یک مصدومیت یا از دست دادن یک بازی به او هجمه وارد کنیم و نگران شویم."

دیدگاه‌ها