کد خبر : 1642166 | 16 مهر 1398 ساعت 17:19 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما آینده فوتبال ایران هستیم

استیلی: فقط به خاطر بازیکنان و ایران آمدم

حمید استیلی گفت: ما قابلیت تاکتیکی بازیکنان را می‌دانیم و بچه‌ها هم تفکرات من را می‌دانند.

استیلی: فقط به خاطر بازیکنان و ایران آمدم

به گزارش "ورزش ‌سه"، حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید ایران در حاشیه تمرین امروز مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در خصوص گروه سخت تیم در انتخابی المپیک گفت: ما امیدوار هستیم اما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ولی امید داریم با توانایی و کیفیت بازیکنان و از همه مهم تر همدلی بین آن‌ها بتوانیم در این 90 روز از لحاظ تاکتیکی با بچه ها کار کنیم و مسابقات تدارکاتی خوبی نیز برگزار کنیم. با شهر خودرو و بعد از آن با استرالیا بازی داریم. شرایط سختی است ولی فدراسیون باید به ما کمک کند تا هماهنگی لازم را به وجود آوریم. این بازیکنان جوان هستند و احتیاج دارند که هماهنگ شوند. شاگردانم آینده فوتبال ایران هستند. همانطور که در تیم ملی بزرگسالان می‌بینید که 50 تا 60 درصد بازیکنانی هستند که سال گذشته در تیم ملی امید فعالیت داشتند. همین امروز امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان رفت. قبل از آن محبی و صیادمنش نیز رفته بودند. از همه مهم تر قابلیت تاکتیکی بازیکنان را می‌دانیم و بچه‌ها هم تفکرات من را می‌دانند.


استیلی در خصوص نفرات حاضر در اردوی قطر نیز گفت: 35 بازیکن در اردو هستیم و از همه لیگ بازیکن داریم. 95 درصد بازیکنان لیگ را دیده‌ایم و برای باقی بازیکنان که از قلم افتاده‌اند با مربیان در ارتباط هستیم تا حق کسی ضایع نشود. afc به ما نامه زده تا هفته آینده 50 بازیکن را معرفی کنیم و از این تعداد باید لیست 23 نفره داشته باشیم. برابر قطر با 18 بازیکن و دو دروازه‌بان خواهیم رفت. باقی بازیکنان را به باشگاه ها تحویل می‌دهیم و مطمئن باشید تا لحظه آخر پیگیر وضعیت بدنی آن‌ها خواهیم بود.


مربی تیم ملی امید در ادامه گفت: بازی‌های انتخابی المپیک در ژانویه است. ژانویه جزو فیفا دی نیست و باشگاه‌های خارجی می‌توانند بازیکن به ما ندهند. در رابطه با یونس دلفی، آقای ویلموتس صحبتی با باشگاه این بازیکن انجام داده و موافقت حضور دلفی را گرفته است. صیادمنش باز هم آقای ویلموتس ما را کمک می‌کند تا در زمان فیفا دی آن را بگیریم. مهدی خانی هم از طریق مدیر برنامه خود صحبتی انجام داده که نامه ای از باشگاه گرفته و برای انتخابی حضور داشته باشد. ارتباط ما با تیم ملی بزرگسالان خیلی مهم است. وقتی امروز دعوت نورافکن به تیم بزرگسالان را فهمیدم، افتخار کردم. تمرین با آن تیم انگیزه مضاعفی به بچه ها می‌دهد و تا بعد از بازی با بحرین نورافکن، محبی و صیادمنش در اختیار تیم ملی امید خواهند بود.


استیلی در پایان گفت: اگر به عقب برگردیم یکسری مشکلات وجود داشته و همه سعی ما این بوده حاشیه‌ای برای بازیکنان بوجود نیاید.  شب گذشته هم یکسری صحبت‌ها انجام شد که خیلی نمی‌خواهم این حرف‌ها را بشکافم چرا که هدف‌مان رفتن به جلو است. یکسری حرف‌‌ها و مشکلاتی بود که نمی‌خواهم به آنها بپردازم اما من فقط به خاطر بازیکنان و اصرار کمیته فنی سرمربی شدم. در این زمان کوتاه اصلا علاقه نداشتم در بحث مربیگری وارد شوم مخصوصا اینکه زمان هم بسیار کوتاه بود. اول به خاطر بازیکنان و بعد به خاطر مملکتم قبول کردم.

دیدگاه‌ها