کد خبر : 1642180 | 16 مهر 1398 ساعت 18:27 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیخت: پس از بازی با اتلتیکو به خودم هشدار دادم

ماتایس دلیخت مدافع گران قیمت یوونتوس هنوز نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد ولی رفته رفته شرایط او در حال بهتر شدن است.

دلیخت: پس از بازی با اتلتیکو به خودم هشدار دادم

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دلیخت مدافع میانی هلندی که یوونتوس تابستان امسال برای خرید او از آژاکس 85.5 میلیون یورو هزینه کرد، به سبب اشتباهاتی که در برخی از بازی‌های نخستش برای یوونتوس داشته، مورد انتقاد قرار گرفته است اما او از سیر پیشرفتش در این تیم تا این مقطع از فصل راضی است.

دلیخت 20 ساله که به لطف پاره شدن رباط صلیبی جورجو کیه لینی فرصت حضور در ترکیب اصلی یوونتوس را پیدا کرد، در سه بازی مهم این فصل بانوی پیر مقابل ناپولی، اتلتیکومادرید و اینتر مرتکب اشتباهات شده است. او اما در گفت‌‌و‌گو با سایت NU‌هلند تأکید کرد که از پیوستن به یوونتوس راضی است چون این تیم به او برای آینده‌اش درس‌های مهمی داده است.

 

 

1441450

 

 

دلیخت گفت:« من در ابتدای ورودم به ترکیب یوونتوس بیشتر از هر چیز روی مرتکب نشدن اشتباه تمرکز داشتم، کاری که مطلقاً نباید انجام دهم. در چند هفته اول ورودم به یوونتوس من بیش از اندازه به این موضوع فکر می‌کردم. بعد از بازی مقابل اتلتیکومادرید، به خودم گفتم که این شرایط نمی تواند ادامه پیدا کند و سعی کردم با اعتماد به نفس بیشتر به زمین بازی برگردم. بعضی چیزها همیشه غلط از آب درمی‌آیند اما من مطمئنم که اوضاع بهتر خواهد شد. از آن زمان تا کنون عملکرد من به مراتب بهتر شده است.»

 

مدافع میانی هلندی یوونتوس در بازی اخیر این تیم در دربی ایتالیا هم به خاطر خطای هندش یک پنالتی به حریف تقدیم کرد، هرچند که یووه در نهایت بازی را 2 بر یک برد. او در این باره هم گفت:« اشتباهات هم بخشی از بازی هستند. متأسفانه ارتکاب اشتباه بخشی از زندگی یک مدافع است. مسلماً من نمی‌خواستم پنالتی بدهم اما در نهایت ما بردیم و همین هم اهمیت دارد. درک می‌کنم که مائوریتزیو ساری از من انتظارات بیشتری دارد اما هر بازیکن که به یک تیم جدید می‌رود باید زمان داشته باشد تا خودش را با شرایط جدید وفق دهد.»

 

 

1429482

دیدگاه‌ها