کد خبر : 1642201 | 16 مهر 1398 ساعت 19:38 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین اریکسن:

این سخت ترین روزهای من در تاتنهام است

کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام اعتراف کرد در حال سپری کردن دشوارترین روزهای خود در این تیم است.

این سخت ترین روزهای من در تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در فصل جدید برای نایب قهرمان لیگ قهرمانان در فصل گذشته بسیار دشوار بوده و شکست های متوالی در لیگ برتر و البته باخت با هفت گل در لندن برابر بایرن مونیخ، باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد بازیکنان اسپرز شده است؛ نکته ای که کریستن اریکسن نیز به آن صحه گذاشته و در رابطه با نتایج ضعیف تاتنهام و دوران دشوار اخیر صحبت کرده است.

 

1440035

 

کریستن اریکسن گفت: "این قطعا سخت ترین دوران حضور من در تاتنهام است. سال اولی که راهی تاتنهام شدم، فراز و نشیب هایی در عملکردم وجود داشت، اما از زمانی که مائوریتسیو پوچتینو در سال 2014 هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت، دورانی موفقیت آمیز رقم خورد.

 

انتظارات ما حالا در سطح کاملا متفاوتی است. ما باید هر بار پیروز شویم و این همان احساسی است که ما بازیکنان نیز داریم. ما به عنوان بازیکنان تاتنهام باید سعی کنیم همه موارد منفی موجود در تیم را به طور کامل از بین ببریم، اما در حال حاضر واکنش نشان دادن به این  نتایج خیلی دشوار است. حتی در روزهایی که بهتر از حریف هم بازی می کنیم نمی توانیم به پیروزی دست یابیم و نباید فراموش کرد در برخی موارد ما بدشانس نیز بوده ایم."

دیدگاه‌ها