کد خبر : 1642215 | 16 مهر 1398 ساعت 22:04 | 79.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکودران مصطفی:

من دومین مدافع ضعیف دنیای فوتبال نیستم!

شکودران مصطفی، مدافع آلمانی آرسنال به انتقادات اخیر واکنش نشان داد.

من دومین مدافع ضعیف دنیای فوتبال نیستم!


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد شکودران مصطفی در ماه های اخیر در شبکه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و برخی کاربران وی را بعد از فیل جونز دومین مدافع بد دنیا می دانند. حالا این بازیکن آلمانی به دفاع از خود پرداخته و برخی انتقادات را غیرمنطقی توصیف کرده است.

 

شکودران مصطفی به اشپیلگل گفت: "من دومین مدافع ضعیف دنیا نیستم. بعد از انتقال من به آرسنال در سال 2016، در دو سال اول اوضاع خیلی خوب پیش رفت. اما اندکی پس از کریسمس 2018 مشکلاتی پیش آمد، من چند اشتباه مرتکب شدم و این اشتباهات شرایط را به شکلی بهم زد که من پیش از این هرگز تجربه نکرده بودم."

 

یکی از بیشترین شب هایی که به شکودران مصطفی انتقاد شد،  در جریان شکست 1-5 برابر لیورپول در دسامبر سال 2018 بود.

 

1433954

 

وی گفت: "من سه هفته را به دلیل مصدومیت از دست داده و سپس بدون تمرین با تیم وارد بازی شدم، زیرا سرمربی به من احتیاج داشت. در پایان نیمه اول بازی 1-4 بود، من نیز چند لحظه بد را در زمین داشتم و دوباره مصدوم شدم. پس از آن در اینستاگرام و توئیتر نظرات منفی زیادی از طرفداران آرسنال شنیدم و مقالاتی نوشته شد که در آن به شدت مورد انتقاد قرار گرفتم.

 

من به اندازه کافی از خودم انتقاد می کنم و می دانم اشتباه کردم. من همچنین می توانم با انتقادات سخت روبرو شوم. اما اخیرا انتقادها تشدید و غیرمنطقی شده است. من به سیبل انتقادات تبدیل شده ام، در بعضی از مواقع مردم حتی من را در بازی هایی مقصر شکست می دانند که اصلا در آن بازی نکرده بودم. روزهایی بود که من واقعا به خودم شک کردم، اما در مقطعی فهمیدم که از نظر ذهنی قوی هستم. نکاتی که همسرم به من گفت خیلی به من کمک کرد. او به من گفت اگر واقعا بازیکن ضعیفی اینگونه که مردم می گویند بودی، هرگز قهرمان جهان نمی شدی و بازیکن آرسنال نبودی.

 

فوتبال تبدیل به پدیده ای غیر انسانی شده است و رسانه های اجتماعی نیز در این امر نقش داشته اند، زیرا هر کس می تواند بدون درج نام خود اظهار نظر کند. مردم می توانند ناامیدی های خود را مستقیما به ما نسبت بدهند.

 

این موضوع دیگر به این ورزش مربوط نمی شود، بلکه فقط با هدف بی اعتبار کردن شخصی و به دست آوردن لایک های بیشتر است. دوست دارم در آینده محدودیت های بیشتری را ببینم، آنچه در اینترنت است هرگز پاک نخواهد شد و من نگران هستم که این در نهایت فرزندان من را تحت تاثیر قرار دهد."

دیدگاه‌ها